Aktivitet som hjälp mot rastlöshet / akatesi

  • Solblomma
  • Besökare
  • Besökare
19 år 1 månad sedan #10948 av Solblomma
Svar från Solblomma i ämnet Aktivitet som hjälp mot rastlöshet / akatesi
jo vi startar en abilify fanclub! jag gillar föresten paketen som man får tabletterna i... De är så fint tonade;)
Mer
19 år 1 månad sedan #10949 av Harriet
Bra att du föll för ide`n.
Några fler som vill vara med? Vi skulle kunna ha årsmöten och välja president och allt det där!
MVH Emelie
Mer
19 år 1 månad sedan #11023 av Isa-Alise
Synd om ni tycker inläggen är löjliga, men de är seriöst menade av mig... jag ville gärna ha tips om hur man motar rastlösheten...

Medicinering är svårt för mig... jag tål så få mediciner... och har fått allvarliga biverkningar på en del... det är riskfyllt... även med Abilify för mig... är oerhört tacksam att det verkar fungera bra...

Vill inte alls skapa någon fanclub, vill däremot att andra ska få del av hur det upplevs med medicininsättningen, den är ju relativt ny... kanske kan vara av nytta för någon annan... hoppas det i alla fall...
  • Solblomma
  • Besökare
  • Besökare
19 år 1 månad sedan #11025 av Solblomma
Svar från Solblomma i ämnet Aktivitet som hjälp mot rastlöshet / akatesi
nej! jag tycker inte att dina inlägg är löjliga! Det var inte så jag menade med fancluben! Det är ju jättebra att den funkar för dig! jag är hur lycklig som helst att den funkar för mig med. jag nappade på ideen för att jag tyckte den var rolig och så är ju en fanclub något positivt... har på allvar velat skriva och tacka någon. men vi ska inte ha någon sådan om det får abilify att verka oseriöst! jag kan vara lite tramsig och larvig ibland.Det vet jag. men det var inget menat mot dina inlägg. Och mina svar till dig var också seriösa! Forsätt skriv här hur det går! Kram Solblomman!
Mer
19 år 1 månad sedan #11026 av Isa-Alise
Tack, Solblomman... :D :D :D

Kram till dig och alla på Viska !!! :D :D :D

Isa-Alise
Mer
19 år 1 månad sedan #11042 av Harriet
Hejsan!
Förlåt Isa-Alise!
Menade absolut inte att vara så oseriös. Mediciner är svårt för mig också...
Måste tllexempel äta epilepsimedicin, annars får jag kramper.(gäller all neuroleptika).
Ville bara på ett mycket dumt sätt säga att abilify är den enda medicinen som haft fler fördelar än nackdelar för mig.
Hoppas att du inte är allt för arg på mig utan kan förlåta mig. Tycker om dig och det du skriver är alltid lika intressant att läsa.
MVH Emelie