Mina tips mot ångest utan att ta piller

Mer
12 år 7 månader sedan #433821 av Utomjordingen
Alkohol är bättre än neuroleptika i vissa fall. Kolla in [url:1y5gkm9f]http://jyrilina.com/[/url:1y5gkm9f]... han vill förmedla att neuroleptika är till för att göra människor "dumma i huvudet".
Mer
12 år 7 månader sedan #433824 av Utomjordingen
Ok, PSR.. vad säger du om Jûri Lina då? Du som vet allt och har förklaringar till allting (du är ju inte sådan som skriver ner texter spontant som jag gör i alla fall).
Mer
12 år 7 månader sedan #433828 av Admin1
En lång promenad kan vara bra mot ångest. Ångesten brukar avta efter några minuters promenad redan.
Mer
12 år 7 månader sedan #433881 av Utomjordingen
Jag har ju min ångest - kroniskt - för jag "vet" ju när och var kometen kommer att slå till, hjälper då inte med promenader eller mediciner. För jag "vet" plats och år där kometen kommer att slå till.
Mer
12 år 7 månader sedan #433882 av Geta
En del av min släkt är med i Jehovas vittnen. De väntar ju på Harmageddon och har satt ut årtal flera gånger när det skulle inträffa. Det har ju hittills slått fel som tur är.
Mer
12 år 7 månader sedan #433883 av zoegas

PSR skrev:

Utomjordingen skrev: Alkohol är bättre än neuroleptika i vissa fall. Kolla in jyrilina.com/ ... han vill förmedla att neuroleptika är till för att göra människor "dumma i huvudet".

Nja, det dämpar alla former av psykisk verksamhet i såna fall. En av huvudanledningarna till att jag slutade med Abilify och Zyprexa. Lever hellre med lite dynamiskt psyke.

Ska sägas att antidepressiva fungerar inte alls på det sättet utan snarare att man blir betydligt mera kvicktänkt när man tagit knäcken på depressionerna.

För att hålla oss till ämnet, är ångest svårmedicinerat. Ordet i sig används i många sammanhang.


Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻