Hur många på viska hör röster?

  • gulligvännen
  • Besökare
  • Besökare
18 år 1 månad sedan #36407 av gulligvännen
Svar från gulligvännen i ämnet Mina hallucinationer och vaneföreställningar
Jag har hört fula svärord de sista dagarna. Dom tyckte jag inte om.
/ Gulligvännen
Mer
18 år 1 månad sedan #36486 av sisu44
Hej vad jag vet så hör jag inga röster.Men en gång när jag var på vivo Bredäng så hörde jag högtalar ljud som lät estonia estonia sjukt. men jag tror på riktigt.Vist har jag missupfattat mycke på radio.Men jag vet att jag har rätt till 98% ang medje drevet mot mig.Ta bara låten som Arasc spela ni vet Bombay.Han presentera sin nya låt på radio o den skulle hetta Tikki Kari 4månader efter så hör jag låten som heter något som jag glömt.Men den går typ.Tikki tikki kari.skulle jag få stim pengar på alla låtar som jag tror är riktade ått mig så skulle jag flytta från landet.Jag menar hör har man bjussa på sig skälv.Dragit sina skam grejer för tre oberoende perssoner.Som för mig är ett stort garv kan jag enns ha fyllt 10 år Jag trodde till en början att det var FMN som terra mig för att jag skulle sluta droga för det gör det bara värre undrar hur många som sitter på Pycket med pyckoser på grund av ert med beronde.Fick höra att det finns folk i Styrelsen som är giriga att knappt 25% går till det som ni behöver typp Bensin kostnader.Kan det värkligen stämma...Sisu44
Mer
18 år 1 månad sedan #36698 av Teresia

Amanita skrev: Teresia: Jo, kanske andar, men vad är andar? Inom vissa delar av psykologin, exempelvis psykosyntesen, talar man om delpersonligheter, dvs. att en person är uppbyggd av flera delpersonligheter, och dessa skulle kunna betraktas som en slags andar.

Andra delar av psykologin talar om psykologiska bihang, det kan exempelvis vara anden av en död släkting som kilat in sig själen på en person och som kan skapa mycket obehag och problem med att höra röster, smärtor osv.

Det finns en engelsk psykolog som arbetar med hypnosterapi, och under hypnos talar han med dessa andar och ber dem lämna personen och fara vidare till dit de hör hemma. Jag såg en dokumentär på discovery där han visade en uppspelning av hur en sådan session kunde gå till, det var mycket fredligt.


Ja, det är intressant det. Det konstiga är att jag brukar se en man i mitt ansikte som verkar likna väldigt mycket min farbror, men min farbror lever fortfarande. Men det käns som att det är han. Då har jag tänkt såhär att han kanske lämnat några spår på min själ eller något. För varför ser jag det ansiktet hela tiden i mitt eget? Har du någon bra länk till "psykosyntes", där det beskrivs, för jag har hört talas om det innnan, men jag vet inte riktigt vad det är?

Sen så har jag ibland tittat på foto, mina egna och andras och sett deras ansikten förvandlas till andras ansikten. Det är konstigt men det funkar alltså på foto också.
Mer
18 år 1 månad sedan #36882 av Amanita
Teresia: Ja, det är underligt det där, kanske det handlar om siande? Det finns många olika metoder att sia, somliga skådar i théblad eller kaffesump, andra ser in i speglar, Nostradamus hade tydligen en skål med vatten som han såg ner i, det finns även de som skådar in i stenar eller träd. Det svåra är förstås att förstå vad det är man ser, det är som med drömmar, ibland går det flera år innan man förstår innebörden av en dröm, och ofta finns det flera betydelser, saker har ofta många färger.

Jo, det finns ju humanova som du kan titta på www.humanova.com/sweden/
Mer
18 år 1 månad sedan #36921 av Teresia
Ja det var åter intressant det du skrev och jag har tänkt på liknande men ändå så är jag inte säker vilket som är rätt egentligen. Men det verkar som om det kan röra sig om någon sorts siande. Men hos andra kanske det betyder något annat. Kanske vissa verkligen ser djupt in i andras själ. Det behöver alltså inte bara betyda en sak.