Omen

Mer
9 år 2 månader sedan #721359 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Omen

Utomjordingen skrev: Jag är/har en halv tablett från att bli fri från psykiatrin. Det tog mig cirka, cirkus och runt 25 år att komma hit där jag är idag för jag var ju tvångsinlagd och tvångsmedicinerad från första början. Jag vore ju dum om jag tog kontakt med psykiatrin för att få mer eller annan medicin som ändå inte hjälper. Psykiatrin hade typ 25 år på sig att hjälpa/bota mig men har totalt misslyckats med detta.


Ja, och idag har jag mer mediciner på grund av att jag var inlagd i höstas! Sorgligt egentligen!
Mer
9 år 2 månader sedan #721413 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Omen
Utomjordingen: Höjdes din antipsykotiska medicin i samband med inläggningen? Är ökningen permanent?
Mer
9 år 2 månader sedan #721421 av Geta
Svar från Geta i ämnet Omen
Vad tycker din kvinna om att du har fått mer medicinering, Utomjordingen?
Mer
9 år 2 månader sedan #721520 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Omen
Hur mycket motionerar du, Utomjordingen? Viktigt att motionera regelbundet för att må bra och hålla nere vikten.
Mer
9 år 2 månader sedan #721707 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Omen
Fantasio, jag har nu utöver Risperdal tabletter även injektion och lugnande + sömnmedicin på grund av att jag var inlagd. Jag kunde inte direkt kompromissa med läkaren utan blev ”tvingad” att göra som läkaren sa när jag var inlagd.

Geta, min kvinna tycker väl om medicinen kan hjälpa mig så är det väl bra. Ibland när jag är rädd/orolig så kan hon påminna mig om att jag ska ta en lugnande tablett.

Admin1, jag är ute och går/cyklar typ 20 minuter varannan dag i snitt och det blir när jag ska göra ärenden – det är allt! Jag ogillar att röra på mig, vill helst bara sitta eller ligga!
Mer
9 år 2 månader sedan #721709 av Geta
Svar från Geta i ämnet Omen
urplay.se/Produkter/187412-En-bo ... -pa-recept

30 minuters motion varje dag ska göra stor nytta.