Omen

Mer
9 år 2 månader sedan #721722 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Omen
Man skall vara stillasittande max en timma och sedan skall man resa på sig och gå runt en stund, Stillasittande kan också vara skadligt.
Mer
9 år 2 månader sedan #721743 av Geta
Svar från Geta i ämnet Omen
Det räcker att ställa sig upp 2 minuter varje halvtimma. Det är något med musklerna som påverkas.

Har inte kommit mig för att köpa ett höj och sänkbart bord till datorn. De flesta kontor idag har det
så att personalen kan stå och jobba.
Mer
9 år 2 månader sedan #722125 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Omen
Mer
9 år 2 månader sedan #722146 av Jesus/magnus
Svar från Jesus/magnus i ämnet Omen
hösten kommer bli jobbig.

John 8:31-32.
Mer
9 år 2 månader sedan #722466 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Omen
När jag var ung så var jag rätt vältränad men sen när jag blev dålig våren 1990 och fick neuroleptika och började röka cigaretter brydde jag mig inte så mycket längre om att träna. Jag slutade att träna helt och hållet när jag var runt 33 år gammal = runt 10 år sedan nu. När jag var ung så tog jag i så jag nästan dog. Skulle aldrig falla mig in att börja träna igen - vill inte bli utbränd igen! Tror inte det är meningen att människan ska träna efter 30 årsåldern utan det skulle man ha gjort innan i så fall. Mina promenader då och då räcker gott och väl för mig idag!




När jag ska ta injektionen varannan vecka så passar jag på att promenerar till vuxenpsykiatrin istället för att ta cykeln och då blir det ungefär 1 timmes promenad - tur/retur!
Mer
9 år 2 månader sedan #722664 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Omen
Jag promenerar 2 timmar per dag ungefär. Efter en 2 timmars promenad blir man skönt avslappnad och lite euforisk.