Omen

Mer
9 år 2 veckor sedan #733503 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Omen
:stopp
Mer
9 år 2 veckor sedan #733510 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Omen


Menar, jag är inte upplagd idag för Alien VS. Jesus debatter – det räcker att jag har det med min kvinna.


Utomjordingen skrev: Alien vs. Jesus = konflikter!

Våra konflikter kan ibland uppstå när vi tillexempel diskuterar om utomjordingar. Du vet, det går inte riktigt ihop med hennes tro (Bibeln) och om vad jag vet (vetenskap). Sen om det blir för mycket/stort för henne när vi diskuterar/debatterar så kan hon alltid gå/rymma hem till sin syster för att lugna ner sig.

Mer
8 år 11 månader sedan #741571 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Omen

Admin1 skrev: Hur mycket motionerar du, Utomjordingen? Viktigt att motionera regelbundet för att må bra och hålla nere vikten.

Utomjordingen skrev: Jag ska försöka röra på mig det dubbla framöver för jag har sen jag blivit utskriven i vintras hela tiden bara gått upp i vikt, har dock inte fetma!


Jag har fortfarande gått upp lite i vikt men har inte fetma!

Alltså, jag promenerade ett tag men sen fick jag skoskav så jag inte kunde gå långa sträckor under ett par veckor. Sen har jag slitit ut ett par gamla skor som jag har slängt och har nyligen köpt ett par nya skor och det tar väl ett tag innan jag har gått in i dom. I alla fall, jag har nu tänkt en ny plan! Jag skippar inte bara cykeln när jag ska ta injektionen på psyket som jag har gjort hittills (motsvarar cirka 1 timmes promenad) utan jag skippar cykeln helt och hållet framöver och promenerar istället när det gäller alla ärenden ute på stan.
Mer
8 år 11 månader sedan #741714 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Omen
Jag gör så att jag promenerar istället för att ta bussen. Ibland tar det två timmar att gå till en affär som ligger långt bort. Åker buss kanske en gång per år ungefär.
Mer
8 år 11 månader sedan #741719 av Geta
Svar från Geta i ämnet Omen
Här finns inte mycket att välja på. Stadsbussarna har dragits in. Antingen får jag gå eller cykla.
Mer
8 år 11 månader sedan #741901 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Omen
Enstaka gånger tar jag taxi. Sedan jag sålde bilen för 10 år sedan har jag åkt taxi kanske 6-7 gånger. Trodde det skulle bli mer taxiåkande än vad det blev.