Omen

Mer
9 år 2 månader sedan #722695 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Omen
Ja Admin1 - det var människans krav i det förgångna, alltså vara i god fysisk form = kunna gå i flera kilometer per dag. Idag är det krav på att kunna sitta stilla och tillexempel veta hur man använder en dator. Sen i framtiden... .

Framtidens krav - framtidens människor måste enligt forskarna:

"1. Vara försedda med starka gener från naturens sida.

2. Tillhöra en helt ny och okänd ras, som under kommande generationer skapas genom blandning av människans nuvarande genpool.

3. Vara genetiskt modifierade före födseln.

5. Vara teknisk uppdaterade - till exempel ha syntetiska implantat i händelse av defekta organ."

"Vetenskapens Universum"

Mer
9 år 2 månader sedan #722700 av Jesus/magnus
Svar från Jesus/magnus i ämnet Omen
det är intressant info ;)

John 8:31-32.
Mer
9 år 2 månader sedan #724209 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Omen
Anti Krist har kommit många gånger redan.

Mer
9 år 2 månader sedan #724216 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Omen
Mer
9 år 2 månader sedan #726068 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Omen

Admin1 skrev: Hur mycket motionerar du, Utomjordingen? Viktigt att motionera regelbundet för att må bra och hålla nere vikten.


Ja Admin1 - jag röker och omkring 20 % av alla dödsfall är rökare och varannan rökare dör av tobaken. Livet förkortas i genomsnitt med 12 år om man är en storrökare. Sen dricker jag alkohol som kan ge högt blodtryck med mera så man dör 4-5 år tidigare men bara om man dricker för mycket. Sen är jag inte helt fysisk passiv och där skulle jag kunna vara lite mer aktiv genom promenader - det säger forskarna att man kan få 6 år extra. Sen har jag en bra kvinna som tänker på vad vi ska äta för nyttig mat vilket kan ge mig ungefär 10 extra år. För forskarna säger att dålig och för mycket mat i livet förkortar livet med 9-11 år.

Jag bjuder minus 12+4 år = - 16 år av mitt liv om jag får dricka alkohol och röka och kompenserar med plus 6+10 år = 16 år extra. Jämnt ut, om jag promenerar ofta och äter nyttig mat!
Mer
9 år 1 månad sedan #733277 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Omen

Admin1 skrev: Hur mycket motionerar du, Utomjordingen? Viktigt att motionera regelbundet för att må bra och hålla nere vikten.


Jag ska försöka röra på mig det dubbla framöver för jag har sen jag blivit utskriven i vintras hela tiden bara gått upp i vikt, har dock inte fetma!