Vi och våra röster

Mer
10 år 1 månad sedan #653487 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Vi och våra röster
Allt är möjligt i livet...

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
10 år 1 månad sedan #653488 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Vi och våra röster
... Så håll dig vid liv!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
10 år 1 månad sedan #653539 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Vi och våra röster
Jag ser röster som egna tankar, men det kan också bestå av röstminnen för man kan höra röster från personer man träffat tidigare i livet och det låter precis som deras röst, så röstminnen kan vara inkopplade.
Mer
10 år 1 månad sedan #653552 av killergirl
Svar från killergirl i ämnet Vi och våra röster
Jag har många sk.själar runt om mig har alltid haft..men dom har aldrig gjort mig något ont eller skrämt mig..det känns nästan tryggt ibland ...visst kan dom busa till det..men det e ok..Pappa som gick bort för ej så längesedan var här mycket i början och det kändes mycket tryggt jag visste det var han...vilka dom andra är vet jag ej...Men dom är välkommna...Men fy fan för alla jävla röster ....bläää dom är onda bara av ondo...
  • parpababa
  • Besökare
  • Besökare
10 år 1 månad sedan #653553 av parpababa
Svar från parpababa i ämnet Vi och våra röster

Geta skrev: De är så listiga och smartare än en själv.


Precis!
Mer
9 år 10 månader sedan #669233 av Supernovan
Svar från Supernovan i ämnet Vi och våra röster
Jag hör röster nästan hela tiden och gjort det i ett halvår typ. Innan det hörde jag bara då o då, mest på kvällar o nätter och så har det varit i 2-3 år. Har dock blivit mer och mer med tiden.
Dom säger åt mig vad jag ska göra, vad jag inte får göra, kommenterar mig osv. Dom hotar mig om jag inte gör som dom säger. Dom brukar prata med varandra om mig. "Dom" (inte rösterna) har placerat en högtalare o mikrofon i mitt huvud, så dom både kan prata till mitt huvud och höra mina tankar. Igårkväll hörde jag metalliska röster, som att dom pratade i en metallburk eller nåt.