Vi och våra röster

Mer
9 år 10 månader sedan #670013 av killergirl
Svar från killergirl i ämnet Vi och våra röster
Nej han är ju och jobbar dom kvällar detta händer...bara jag och fågeln hemma
Mer
9 år 10 månader sedan #670206 av killergirl
Svar från killergirl i ämnet Vi och våra röster
Vad är kattmayen?...Jag har ju som sagt bara min fågel här..Ofta är hon i en låda där hon nästar alltså ligger på ägg..då bryr hon sig inte om något annat än att få ligga där...Detta med att jag talar med djur..händer inte typ jämt..det är mer om jag reagerar på att en hund eller katt ser undrande eller ledsna ut..samt att min fågel och jag ibland pratar lite om vad hon gillar vilka frö hon ej tycker om..och vi brukar prata om den fina duvan som sitter utanför hon önskar hon kunde hoa som den...Jag hade även samtal med mina katter som jag hade i 20+ år...Fågeln vet att här e något konstigt och hon brukar reagera på vissa ljud och förflyttningar genom att titta frågande på mig...jag talar om att det är andarna dom vill oss inget illa och sen är hon också lugn med det...Men hon vet väl inte mer än mig varför dom huserar här..Det är bara så det är har alltid varit så
Mer
9 år 10 månader sedan #670236 av killergirl
Svar från killergirl i ämnet Vi och våra röster
Detta är inte inbillning vi för intillegenta samtal med varandra
Mer
9 år 10 månader sedan #670274 av killergirl
Svar från killergirl i ämnet Vi och våra röster
Visst har jag det...lärt mig hur en fågel ser på livet bla
Mer
9 år 10 månader sedan #670385 av killergirl
Svar från killergirl i ämnet Vi och våra röster
Var och en får tro vad dom vill...Och jag vet ju att djuren talar till mig ojag talar med dom..inget konstigt alls har varit så länge...som sagt tro på ditt så tror jag på mitt för jag vet att det är sant..annars hade jag väl inte sagt det..vad är det för mening med det.... :D
Mer
9 år 10 månader sedan #670414 av Geta
Svar från Geta i ämnet Vi och våra röster
Man kan aldrig veta sa en psykiatriker till mig, när jag talade om det övernaturliga. Det tycker jag
är ett klokt synsätt.