Vi och våra röster

Mer
9 år 10 månader sedan #669252 av killergirl
Svar från killergirl i ämnet Vi och våra röster
Låter som mina ovälkommna (röster) gäster ..typ..styr o ställer o tycker..o tjabblar..och tuggar som om dom tuggar metall.... :skifta :va? :cry:
Mer
9 år 10 månader sedan #669304 av killergirl
Svar från killergirl i ämnet Vi och våra röster
Dessa röster har funnits med mig sedan många år o sedan någon jag direkt kände dog..det är inga anderöster..det är en helt annan sak...dessa röster är skitstövlar som jävlas med mig...vilket de flesta ifrån andevärlden inte gör...tro mig jag vet skillnad
Mer
9 år 10 månader sedan #669342 av killergirl
Svar från killergirl i ämnet Vi och våra röster
Du kanske hör anderöster...men andarna har aldrig direkt pratat med mig dom gör saker som jag ser och flyttar lite grejor och kan synas som skugga och föra ljud men dom samtalar ej med prat...Men det gör rösterna och det är nog inga andar..utan elaka jävla skitstövlar som förstör ens hjärna och hela mitt liv...Djur talar dock med mig...men bara dom levande
Mer
9 år 10 månader sedan #669574 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Vi och våra röster
Vad är det för grejor som flyttas och hur ofta händer detta?
Mer
9 år 10 månader sedan #669866 av killergirl
Svar från killergirl i ämnet Vi och våra röster
Det rör sig oftast om grejor jag har på köksbordet..dom håller oftast till i köket...ibland har även en fåtölj flyttats fram...tv:n sätter dom ofta på...ibland byts kanaler framför allt byts det till kanaler om äldre program såsom andra o första världskriget..kanaler vi har som jag ej gillar se på men sambon gillar dessa...ibland har dom slått över fem till sex gånger o jag tillbaka då skällde jag faktiskt på dom...Annars e det mest små spratt och det är väl ok.
Mer
9 år 10 månader sedan #669989 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Vi och våra röster
Det kan inte vara sambon din som ändrar?