Vi och våra röster

Mer
9 år 10 månader sedan #670816 av killergirl
Svar från killergirl i ämnet Vi och våra röster
Kritisera du hur mycket du vill..Huvudsaken är vad jag vet är sant...jag bryr mig inte...och jag har slutat bry mig vad folk tycker o tänker eller inte tänker..och att vissa inte tror på vad jag säger och upplever...det händer och det berör mig..o jag vet att det är sant det ända ja behöver....
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
9 år 10 månader sedan #670827 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Vi och våra röster
Det är många som har berättat för mig, dom har pratat med döda och djur, och har bett dom försvinna. Det gäller bara att få de döda att förstå det.

Vars är världen på väg?
Mer
9 år 10 månader sedan #670829 av Geta
Svar från Geta i ämnet Vi och våra röster
Varför ska man be dom att försvinna?
Mer
9 år 10 månader sedan #670833 av killergirl
Svar från killergirl i ämnet Vi och våra röster
Precis....jag vill på ett sätt att dom är här för jag är van...bara dom ej ställer till för mycket
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
9 år 10 månader sedan #670898 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Vi och våra röster
Om det är en kär vän som är död, så värnar man om dennes vänskap, men inte om dom tillåts dominera ens tankesfär? Det viktiga är att ha en balans.

Vars är världen på väg?
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
9 år 10 månader sedan #670929 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Vi och våra röster
300


Jag känner hur döden ofta är närvarande i mitt liv, men jag vet inte vem jag ska kommendera till graven? Jag tror att man ska , precis som i Estonia fallet betrakta vraket som en helig grav. Den mäskliga vraket är inkapabel att styra in livet mot hamn, därav den ofrånkomliga tanken på döden! Att vara levande död, tycker jag istället borde betraktas med respekt? För dom kommer aldrig att förstå livets skeenden!

Vars är världen på väg?