Synhallisar? Berätta vilka ni har!!

Mer
6 år 9 månader sedan #954453 av Utomjordingen
Vad kallas det här för hallucination? Känselhallucination? Eller är det bara vanföreställning - tror inte det? För jag riktigt kände hur jag rörde en komet.

Utomjordingen skrev: Glöm aldrig detta vad jag har gjort, Ni - systemet/ahöriga som tryckte ner mig ner till helvetet - det kommer att slå tillbaka:

Utomjordingen skrev: Jag hade nog aldrig rört en komet om jag inte hade varit så nedtryckt utav systemet och anhöriga! Så gör man inte som man har gjort mot mig... . :ajaj

Mer
6 år 4 månader sedan #1003646 av Utomjordingen
Jag tror att det kommer att bli mer och mer vanligt med synhallucinationer i framtiden eftersom en del myndigheter, människor, Aliens och kanske A.I. robotarna kommer att manipulera andra människor med hologram teknik!

Hologram blir som synhallucination fast på riktigt!

Utomjordingen skrev: "Eller så kan det vara en hologram som ser ut som en äkta julgran men som i själva verket filmar/avlyssnar hela området osv.. Typ, alla tror att det är en vanlig julgran men i själva verket existerar inte julgranen utan bara en spionpryl för att manipulera alla.

".

Mer
6 år 4 månader sedan #1003647 av Geta
Senast som jag var psykotisk såg jag något mystiskt. När jag var ute och gick mötte jag två militärklädda män. Den ene var klädd i en uniform modell äldre och den andre hade också militärkläder men modernare. Det konstiga var att han var kort som en dvärg.
Mer
6 år 4 månader sedan #1003648 av Utomjordingen
Ok!

När hologram tekniken slår i genom då lär det nog bli masspsykos i hela världen! Men först innan hologram teknik gör sin debut så måste Virtual Reality (VR glasögon) slå/gå igenom före och det kommer Microsoft se till inom 1-2 år för det är det som gäller sen i deras nästa operativsystem.
Mer
6 år 4 månader sedan #1003687 av 1Dave
Har sett något insektsliknande vid flertalet gånger. Ser ut som en skugga ungefär. Inte så skrämmande iaf.

/Dave
Mer
6 år 4 månader sedan #1003726 av IngeF

Utomjordingen skrev: Ok!

När hologram tekniken slår i genom då lär det nog bli masspsykos i hela världen! Men först innan hologram teknik gör sin debut så måste Virtual Reality (VR glasögon) slå/gå igenom före och det kommer Microsoft se till inom 1-2 år för det är det som gäller sen i deras nästa operativsystem.

VR-briller var en stor snakkis allerede midt på 1990-tallet.