Synhallucinationer

Mer
5 år 4 månader sedan - 5 år 4 månader sedan #1113658 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Synhallucinationer
Ja, kanske det!

Ibland har jag en sådan där projektor öga som spelar upp filmsnuttar på en abstrakt genomskinlig filmduk i luften. Jag har sett många kändisar med projektor öga. Har även sett George Bush, Bill Clinton, Stephen King, Kungen, Silvia med mera. Sen har jag även sett personer som inte är kända men som jag ändå vet vilka de är. Värst var nog Aliens för de var mer påtagliga - mer närkontakt än människor. Projektor öga hade jag mer av förr innan jag fick inejktionen Risperdal.
Last edit: 5 år 4 månader sedan by Utomjordingen.
Mer
5 år 4 månader sedan #1113666 av Lupitia
Svar från Lupitia i ämnet Synhallucinationer
Jag hade sömnparalys I morse. Kröp saker på väggarna och någon man med långa armar och ben stod vid dörröppningen och titta på mig. Kände hans andetag. Men lyckades vända mig om tillslut och då försvann han, andetagen och sakerna på väggarna
Mer
5 år 3 månader sedan - 5 år 3 månader sedan #1122026 av Rrusheflower
Svar från Rrusheflower i ämnet Synhallucinationer
Jag ser också hallucinationer, ”spöken” personer från det förflutna. Det är som att jag har känt dom här personerna och jag borde ha gjort något bättre. Det var som att dom hade nån otur och på väg på fel väg och jag borde ha hjälpt dom och göra så att dom går den rätta vägen. Jätte konstigt men det är sånt som rör sej i mitt huvud. Och jag har haft problem med att jag har varit arg mycket denna veckan. Är det psykos? Ser också igenom rummen hallucinationer att jag ser personer vad dom gör i ett helt annat rum.
Last edit: 5 år 3 månader sedan by Rrusheflower.
Mer
5 år 3 månader sedan - 5 år 3 månader sedan #1122805 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Synhallucinationer
För en minut såg jag ett spöke på skärmen som synhallucination - det kan vara spöket som jag hör som hörselhallucination.
Last edit: 5 år 3 månader sedan by Utomjordingen.
Mer
5 år 3 månader sedan #1122917 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Synhallucinationer
Var du stressad eller hade ångest, när du såg spöket?
Mer
5 år 3 månader sedan #1122921 av 1Dave
Svar från 1Dave i ämnet Synhallucinationer
Har sett en spindel/krabbliknande skepnad vid några tillfällen. Väldigt harmlöst iaf, uppenbart att det är en hallis.

/Dave