Synhallucinationer

Mer
5 år 2 månader sedan - 5 år 2 månader sedan #1126089 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Synhallucinationer
Förr här i lägenheten i min gamla soffa såg jag att soffan däri satt folk både unga och gamla, en äldre dam satt och stickade, jag såg dem och tänkte publik de får sitta där. Någon dag senare kommer en granne upp, hon var full. Jag har ryggen emot soffan där jag sitter och jag har en hink med soppåse i, det blir en papperskorg och bredvid står hushållspapper, grannen som satt mitt emot mig, tog kvickt som ögat hushållsrullen och slängde hushållsrullen i soffan och sade vad fan glor ni för? Kanske är smittsamt?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 2 månader sedan by Nissegossen.
Mer
5 år 2 månader sedan #1126126 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet Synhallucinationer
Oj de kanske var spöken och inte hallucinationer?
Mer
5 år 2 månader sedan #1126171 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Synhallucinationer
Kort sagt, de var inte i denna världen

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 2 månader sedan #1126356 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Synhallucinationer
krokus,
Det var nog en illusion eller en förändring av synintryck. Färger kan t.ex ändras då.
Mer
5 år 2 månader sedan - 5 år 2 månader sedan #1126590 av Rrusheflower
Svar från Rrusheflower i ämnet Synhallucinationer
jag tror ibland att jag knarkar och då blir jag sömnig eller mår illa. Men jag kommer inte ihåg att jag har knarkat.

Jag hallucinerade att det fanns ett tomt rum som hette Viska där folk kom och stod upp och berättade lögner. Och att vissa hade sex. och sen hallucinerade jag att min psykolog hade köpt en julgran. Och en liten julgran. han var väldigt stolt över sina julgranar och han tyckte mycket om dom. jag får vanföreställningar och hallucinerar hela tiden. och nu så har jag börjat prata med mej själv också. Nu fick jag en att en av er kommer få jobb snart. Ibland så blir jag arg på tv:n. Och jag tror att folk är rädda för mej. och ibland får jag hjärnsläpp
Last edit: 5 år 2 månader sedan by Admin1.
  • RainDrops
  • Besökare
  • Besökare
5 år 2 månader sedan #1126594 av RainDrops
Svar från RainDrops i ämnet Synhallucinationer
Jag såg Gud häromdagen men det kan inte va sant? Han var i blå ljust skimmer