Synhallucinationer

Mer
5 år 3 månader sedan #1123124 av Rrusheflower
Svar från Rrusheflower i ämnet Synhallucinationer
Schizofreni är något man lever med varje dag, ibland har man ångest, ibland är man stressad, ibland har man vanföreställningar och ibland ser man och hör hallucinationer. Jag kan få ångest tex av mina sympton eller av den krävande rösten som att den vill mej illa.
  • ingrid64marie
  • Besökare
  • Besökare
5 år 3 månader sedan #1123128 av ingrid64marie
Svar från ingrid64marie i ämnet Synhallucinationer
Det är en oerhörd grym sjukdom, och det kan vara svårt att förstå varför man drabbas. Jag tror någonstans att man lever för att lära och det man skaffar sig i livet av kunskap om livet, tar man med sig när livet avstannar i detta jordeliv för nästa anhalt, andra sidan, jag tror att det är så, det är vad jag vill tro. Men lärdomen av att bära schizofreni kan jag inte förstå.
Mer
5 år 3 månader sedan #1123158 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Synhallucinationer
De finns där, inget att göra åt, bara acceptera

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 3 månader sedan #1123495 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Synhallucinationer
Admin1, när jag såg spöket och hörde spöket så vart jag inte så rädd för jag hade innan tagit en lugnande tablett. Sen är jag rätt van vid sådana synhallucinationer. Värst var året 2014 då vart det mycket sånt och då hamnade jag också på psyket.

För övrigt så har jag varit ganska stressad/pressad sen två månader tillbaka.
Mer
5 år 3 månader sedan #1123502 av Pg
Svar från Pg i ämnet Synhallucinationer
Igår när jag skulle köpa kaffe trodde jag det stod att det var för presso kanna, när jag kom hem såg jag att det inte stämde. Det är rätt så typiskt att man missuppfattar saker tycker jag.
Mer
5 år 2 månader sedan #1126078 av krokus
Svar från krokus i ämnet Synhallucinationer
För några kvällar sedan när jag skulle torka händerna på min lila handduk var den i en kort stund blå-grön. Jättekonstigt. Jag var iofs tröttare än tröttast. Inga droger inblandade.