Hjälp folk hör ännu vad jag tänker

Mer
6 år 4 veckor sedan #1041565 av Nissegossen
Det går inte att bevisa, eftersom man aldrig kan få ett objektivt svar pga att det är enbart inne i ens huvud, men det existerar fortsatt inom en, vad någon än säger

Det enda man kan göra är att någon kan mäta varifrån i hjärnan och där utläsa i från vilket område det är. De har kommit så långt att i vissa avseenden kan utläsa ord hos den man mäter på men det ligger långt framme i forskningen

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 4 veckor sedan #1041566 av Nissegossen
Förslaget alltså att de använder tekniken och forskar på de som säger sig höra röster, jag är helt enkelt ett objekt att mäta på för de som forskar på det.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 4 veckor sedan #1041574 av Utomjordingen
Jag vet hur det kan vara att inte ha privata tankar. Jag har haft telepatiska förbindelser med omvärlden konstant sen våren 1990. När det blir allt för outhärdligt så brukar jag ta en lugnande tablett.

Vissa år är värre än andra, särskilt åren jag återinsjuknar!
Mer
6 år 4 veckor sedan #1041613 av memphis
Just precis Geta! Det är antagligen så att för de som dött är vi helt transparanta. Tror jag med.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
6 år 4 veckor sedan #1041636 av Jocke

Geta skrev: Jag tror att de döda kan höra vad vi tänker. Har fått indikationer på det.




Ja, det kan vara en stark indikationsfaktor? Men då är det för enkelt för en motståndare att använda det replikskiftet, och anställa en helt egen åsikt som ingen kan motsäga genom den transparanta åsikten? Det är nog därför jag aldrig kan ansöka om skadestånd för ngt som en människa har spritt vidare genom ens ventriklar i hjärnan som nog väldigt många har hört.

Därför är jag numera väldigt rädd för döden!

Vars är världen på väg?
Mer
6 år 4 veckor sedan - 6 år 3 veckor sedan #1041673 av Nissegossen
Jocke,
ta ett snack med farsan inom dig, gör som Jesus sade gå in i din kammare stäng dörren och du får svar det kommer från Jesus själv gud hör bön

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 6 år 3 veckor sedan by Admin1.