Hjälp folk hör ännu vad jag tänker

Mer
6 år 3 veckor sedan #1042357 av Geta
Man kan inte slå knut på sig själv för att uppleva verkligheten annorlunda.
Mer
6 år 3 veckor sedan #1042547 av Admin1
Socionomer förekommer knappt inom psykiatrin annat än som kuratorer. Har aldrig läst at de gjort någon frisk eller friskare.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
6 år 3 veckor sedan #1042567 av Jocke
Jodå, socionomer förekommer flitigt inom vården, hos oss känner jag till minst tre ur personalen som är det!

Däremot sociologer är det sällsynt, men kan kanske förekomma inom missbruksvården?

Vars är världen på väg?
Mer
6 år 3 veckor sedan #1042578 av Geta
Jocke, du kan inte begära att alla andra ska uppleva verkligheten som du gör.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
6 år 3 veckor sedan #1042589 av Jocke
Ja du Geta! Om du syftar på mitt tillrättaläggande till Admin angående kvinnan som han trodde var socionom, hon är tydligen sociolog? Men jag tycker Admin är nog duktig på att svara för sig själv, det är kanske det som är felet inom vården, att man står upp för ngn annan som man är lojal till?

Det låter nästan lite nedvärderande det du säger till mig? Jag har absolut respekt för Admin, men även han kan ha fel ibland?



Jag tycker ibland att du värderar saker som att din åsikt är viktigare än min, kanske du har mer sunt förnuft enligt din egen uppfattning. Men sådana här värderingar försöker jag undvika så gott det går!

Jag har absolut respekt för admin, men vill ni ha bråk, så får ni leta ngn annanstans! Det är så här jag har känt länge, att mina ord inte räknas in, alltså bristande respekt vad det verkar?

Vars är världen på väg?
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
6 år 3 veckor sedan #1042591 av Jocke
Såg mitt eget inlägg ovanför! Om det var det du syftade på, kunde du kanske ha citerat den? Nu fick jag gissa din tanke, omöjligt säger många!

Vars är världen på väg?