Hjälp folk hör ännu vad jag tänker

  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
6 år 4 veckor sedan #1041675 av Jocke


Nä, är rädd för att sova! Är rädd för den stora smällen!

Vars är världen på väg?
Mer
6 år 3 veckor sedan #1041902 av Admin1
Det man kan göra om man tror att andra hör vad man tänker är att fråga föräldrar, syskon och boendestöd om de hör dina tankar. Om de inte hör något är det alltså fel.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
6 år 3 veckor sedan #1041954 av Jocke
josefindeiving.se/2015/07/30/haller-ditt...llbaka/#.WsJOCpqeyUk

Undrar om om vi kan ta in ngn expert till viska på sociologi? Kanske det främst är sättet att tänka som hindrar oss att utvecklas i rätt riktning? Eller att vår omgivning stör oss? Men hjälp behöver, det står utan några som helst tvivel om att det är så, speciellt när man läser denna länk?

Vars är världen på väg?
Mer
6 år 3 veckor sedan #1042120 av Admin1
Tror inte sociologi hjälper mot en utvecklingsstörning, som schizofreni med stört tänkande. Problemet med det störda tänkandet är att den som tänker fel tror helt säkert att det är rätt.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
6 år 3 veckor sedan #1042126 av Jocke
Tänkte bara en tanke alldeles nyss? Kan vi fråga denne person om hon kan ge en gratis föreläsning via en video på viska? Jag tror jag tänker delvis rätt, men då vill många motbevisa mig? Om det är många som gör det, står det då rätt till i samhället, ingen tolererar nästan att dem har fel, man måste överbevisa dem!

Vars är världen på väg?
Mer
6 år 3 veckor sedan - 6 år 3 veckor sedan #1042356 av Admin1
Låter som det kan vara en scientolog. Normalt skulle ingen annan komma med sådana erbjudanden. Har aldrig hänt tidigare.
Last edit: 6 år 3 veckor sedan by Admin1.