Hjälp folk hör ännu vad jag tänker

Mer
6 år 3 veckor sedan #1040535 av Izinaz
Jag har ätit risperdal, 8mg, i några månader och har för några veckor sen fått abilify också. Problemet är att jag fortfarande inte vågar tänka för att jag är rädd att någon ska komma på vad jag tänker. så vad ska jag göra? Desperat testar vad som helst.
Mer
6 år 3 veckor sedan #1040540 av Vierja
Jag har varit i den situationen.
viktigaste är att du ska veta, ingen absolut INGEN vet vad du tänker på.
Om du inte säger till dem. Du behöver inte tro på det, men vet det.
Man kan nog se på dig dock att du inte mår så bra dock.
Men det är rent visuell information.
Testa att upprepa en ramsa/meditation/vers osv i dina tankar när du vill va extra säker.
Mer
6 år 3 veckor sedan #1040548 av rymd
Izinaz, Vierja har rätt.

Det är obehagligt men gör sådant du mår bra av mer och mer.
Mer
6 år 3 veckor sedan #1040602 av Nissegossen
det är andar och de lyssnar och kommenterar flitigt och jag har en ständig dialog med dem inom mig ibland med uppmaningar, där gäller det att stå emot, annars kan det vara vad som helst för konsekvenser och de som vill att man skall begå självmord, ta avstånd direkt och lyd inte, det kommer bara ont därifrån och lyd aldrig för det är ett hot och det kan hända drastiska följder.

märk väl att de är invärtes, något av vad de vill, existerar de enbart inom dig. det är i anden de finns och ingen annanstans det är enbart inom dig
i anden finns de, men där finns de som vill ont de måste man förstå att de kommer från den onde ha inte förtroende för dem
inom anden finns de från den onde ta avstånd då de aldrig vill väl

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 3 veckor sedan #1040618 av Amandara
Haldol hjälpte mig att ta bort alla psykossymtom.....där varken zyprexa, risperdal eller abillify hade hjälpt. Såååå skönt.
Mer
6 år 3 veckor sedan #1040655 av lumpi

Vierja skrev: Jag har varit i den situationen.
viktigaste är att du ska veta, ingen absolut INGEN vet vad du tänker på.
Om du inte säger till dem. Du behöver inte tro på det, men vet det.
Man kan nog se på dig dock att du inte mår så bra dock.
Men det är rent visuell information.
Testa att upprepa en ramsa/meditation/vers osv i dina tankar när du vill va extra säker.


Bra sagt Vierja :P