Tips, budskap

• Leloo
  • Leloo Profilbild
  • Besökare
  • Besökare
06 apr 2019 19:06 #1142571 av Leloo
Svar från Leloo i ämnet Tips, budskap
Jo jag är glad att jag lever.

Men jag är inte i psykos när jag får dom här små tecknen som jag då tror är från Gud

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

Mer
06 apr 2019 19:11 - 07 apr 2019 12:32 #1142574 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Tips, budskap

Leloo skrev: Jo jag är glad att jag lever.

Men jag är inte i psykos när jag får dom här små tecknen som jag då tror är från Gud

Mycket trösterikt.

Go, Go girl

När du får se en bokhylla där böckerna är lutade åt ett håll, ljudlöst gå över och luta sig åt andra hållet då har du ett tecken på att herren är verksam

Eller när du i dina händer har Bibeln uppslagen och gulorangea lågor skjuter ut från dina händers finger toppar är herren verksam, när du senare får se en lång röd låga från ditt långfinger samma som jag skriver detta med och får höra du har helandets gåva, då verkar Herren

Jag har varit med om detta

Störst av allt är kärleken. Love is sweet and humble as an Humble bee instead of an Humwee sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV
E-post Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.
Senast ändrad: 07 apr 2019 12:32 av Admin1.

• Fantasio
  • Fantasio Profilbild Författare till inlägg
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
18 jun 2019 17:36 #1161661 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Tips, budskap

"Spelningen med Toy dolls påminde starkt om en engelsk ligamatch i fotboll runt 1981. Knutna nävar, kängor och mycket skinheads i publiken. Musiken lät dock apa, bara ett enda oväsen".

Jag klippte ut denna text från lokaltidningen nån gång på 80-talet och visst hittade jag den idag. Jag ska se dem i höst för första gången. På avdelningen sa jag att mammas väninna skulle begravas en månad och två dagar efter sin död. Direkt efter det gick jag till TV-rummet och från TV:n sades det att man skulle begravas inom en månad. Men jag hade en psykos år 2005, jag bara yrar och fantiserar.

Sidan laddades på: 0.140 sekunder