Tips, budskap

  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 10 månader sedan #1161661 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Tips, budskap

"Spelningen med Toy dolls påminde starkt om en engelsk ligamatch i fotboll runt 1981. Knutna nävar, kängor och mycket skinheads i publiken. Musiken lät dock apa, bara ett enda oväsen".

Jag klippte ut denna text från lokaltidningen nån gång på 80-talet och visst hittade jag den idag. Jag ska se dem i höst för första gången. På avdelningen sa jag att mammas väninna skulle begravas en månad och två dagar efter sin död. Direkt efter det gick jag till TV-rummet och från TV:n sades det att man skulle begravas inom en månad. Men jag hade en psykos år 2005, jag bara yrar och fantiserar.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 5 månader sedan #1202670 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Tips, budskap
Detta hände lite innan midnatt: Jag spelade TV-spel, ett sportspel. Började precis med en ny gren och tänkte på min vän som utövade den. Hux flux ringer telefonen och det är han. Jag sa: "Jag tänkte precis på dig."

Min vän mådde dåligt, så jag gick dit och vi tog oss några cigg och pratade lite. En signal hade skickats till mig. Varför ringde han precis när jag spelade det jag spelade? Detta kan inte ignoreras.
Mer
4 år 5 månader sedan #1202714 av memphis
Svar från memphis i ämnet Tips, budskap
Livet är fullt av "sammanträffanden", men det finns ingen "slump".
Mer
4 år 5 månader sedan #1202753 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Tips, budskap
Har man schizofreni tillmäter man tillfälligheter stor betydelse. Andra tänker inte ens på det.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 5 månader sedan #1204644 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Tips, budskap
Jag tänker ibland på människor, det blir så. En jag tänkte på inatt sa idag ett ovanligt ord, de var några som löste korsord. Det ordet har jag förknippat med personen. Det är ju harmlöst, men jag hajade till.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 5 månader sedan #1204941 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Tips, budskap
Att vantolka och missförstå kan ju alla, men jag får järtecken mest varje dag. Gud har gett oss den nivå vi föds med. Vi behöver inte dö med oförändrad nivå, vi kan förkovra och lära oss av de tecken vi får. Kamrater, ha ett öppet sinne.