Jesus, Hitler och Napoleon

Mer
5 år 3 månader sedan #1123679 av Nissegossen

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
5 år 3 månader sedan #1124951 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Jesus, Hitler och Napoleon
Jag sökte på "epiphany" och fick upp Trettondedagen, nåt sånt heter den. Sjätte januari. Det är något med mig och sexor. 666. Och pappa är född på ett datum som jag antar har lite "mystiska kopplingar". Odjurets son, är det jag? Jag måste googla på det. Jag kan inte släppa det här.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
5 år 1 månad sedan #1139826 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Jesus, Hitler och Napoleon
Jag kammade mig imorse, har alltid haft sidbena. Men på andra sidan än den sida Hitler hade. Jag har ingen skäggväxt mitt på, ovanför överläppen. Jag kan inte odla "Hitler-mustasch". Jag tänkte som så många gånger förr att jag är väldigt lik Hitler. Det här låter helkonstigt, men dessa tankar går aldrig över. Jag har inte trott mig vara någon annan person när jag blivit inlagd, men jag har fått höra att jag sjungit på tyska på avdelningen. Jag kan bara några enstaka ord och fraser. Men man kanske har mer kontakt med andevärlden och sådant när man mår lite sämre. Jag får oftast medicin av en trevlig kvinna och ibland har jag velat lyfta på locket, säga något. Men jag har aldrig gjort det. Hon är väl pensionsmässig, har därmed en hel del rutin, om man säger så.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 10 månader sedan #1162346 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Jesus, Hitler och Napoleon
Det är nästan så jag inte vågar skriva i den här tråden. Jag gör mig till åtlöje, men jag kan inte släppa de tankar jag har. Väldigt ofta rör det talet 666.
Mer
4 år 10 månader sedan #1162390 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Jesus, Hitler och Napoleon
Utomjordingen spanade också efter talet 666. Talet syftar på kejsaren Nero.
Mer
4 år 10 månader sedan #1162391 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Jesus, Hitler och Napoleon
Hitler verkar gillat djur, men han var inte mycket för människor.

Anchored in Christ ✟