Jesus, Hitler och Napoleon

Mer
4 år 6 månader sedan #1192413 av IngeF
Svar från IngeF i ämnet Jesus, Hitler och Napoleon
Det er også tross alt lettere å forsvare et stort land mot landbasert invasjon. Hitlers tofrontskrig mot Sovjet og USA var totalt suicidal.
Mer
4 år 6 månader sedan #1192415 av IngeF
Svar från IngeF i ämnet Jesus, Hitler och Napoleon
Den eneste som kaller seg Kristen og som har sagt seg tro på reinkarnasjon som jeg vet om, er Glenn Hoddle. Han måtte gå som landslagssjef for uttalelsen at funksjonshemming er straff for synder i tidligere liv.
Mer
4 år 6 månader sedan #1192424 av Nissegossen

IngeF skrev: Den eneste som kaller seg Kristen og som har sagt seg tro på reinkarnasjon som jeg vet om, er Glenn Hoddle. Han måtte gå som landslagssjef for uttalelsen at funksjonshemming er straff for synder i tidligere liv.


Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 6 månader sedan - 4 år 6 månader sedan #1192432 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Jesus, Hitler och Napoleon
"svenska kyrkan" bör man passa sig för, som jag skrivit om i andra trådar. Djävulen har infiltrerat den.

i följande pdf kan man tydligt se att de blandar olika tro-system lite som de känner att det passar för stunden.

www.svenskakyrkan.se/filer/Kyrknytt%20nr%204%202016(1).pdf
det finns knappast något ytrymme för tolerans av synder i Jesus Kristus kyrka.

reinkarnation site:svenskakyrkan.se
Last edit: 4 år 6 månader sedan by PsychoWard.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 6 månader sedan - 4 år 6 månader sedan #1192709 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Jesus, Hitler och Napoleon
Jag misstänker att jag är så kallad jenisk resande. En slags rom antar jag att man är då. Dessutom går mitt namn att stava annorlunda, men ha samma uttal, och då blir det ett turkiskt namn. Jag har inget emot turkar, bör tilläggas. Jag vill bara vara en medelsvensson och bli lämnad ifred.
Last edit: 4 år 6 månader sedan by Fantasio.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 5 månader sedan #1199515 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Jesus, Hitler och Napoleon
Enligt Wikipedia kommer Karl Marx och Goethe från staden jag härstammar ifrån. Kanske att jag var Karl Marx och paradoxen blir att jag i detta liv avskyr kommunism. Jag och en kille vi kallade för Ene "dansade" därför att Juri Andropov var död. Tror det var han. Kanske var det Tjernenko, men tror det var Andropov. Dessutom är det två årtal som återkommer. Rudolf Hess dog det ena årtalet. Jag var i London det året. Vissa skivor jag gillar släpptes det året.