Jag mår inte bra idag...

Mer
5 år 1 månad sedan #1138884 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Jag mår inte bra idag...
Före psykos kan man känna sig förvirrad. Detta test ger besked om en psykos är på gång.
www.viska.se/sjaelvtesterna/aterfallstesterna
Mer
4 år 10 månader sedan #1161830 av Rrusheflower
Jag känner mej också förvirrad, arg, hjärnsläpp, stel i ryggen, skadar mina fingrar, vanföreställningar och hallucinationer. Har fått extra tabletter förutom injektion, Stesolid och Oxsascand från psykhemmet. Vet inte om jag kommer få nya av min nuvarande doktor/psykiatriker.
Mer
4 år 10 månader sedan #1161898 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet Jag mår inte bra idag...

Admin1 skrev: Före psykos kan man känna sig förvirrad. Detta test ger besked om en psykos är på gång.
www.viska.se/sjaelvtesterna/aterfallstesterna


Jaha, ja på alltihopa. Om jag nu ska bli knasig hoppas jag att det sker före måndag, för då är mitt sista möte med min psykiater...
Mer
4 år 10 månader sedan #1161903 av Miika
Svar från Miika i ämnet Jag mår inte bra idag...
Jag mår verkligen inte bra idag har haft kraftiga OCD ångestattacker när jag varit o handlat
Mer
4 år 10 månader sedan #1161909 av Recard2016
Är heller inte helt på topp idag, livrädd för o va ensam.
Mer
4 år 10 månader sedan #1161976 av Nissegossen

Richard skrev: Jag kände mig snurrig redan när jag vaknade i morse, runt 09:30. Det har inte gått över o jag har typ tankestörningar. Inga onda tankestörningar, men känner mig mer förvirrad o typ nollställd i huvudet. Jag hade tänkt göra någon film där jag pratar om nått, men det blir säkert inte bra när jag känner så här...

Jag tror det bästa är, att när jag druckit upp mitt kaffe, lägga mig o lyssna på en ljudbok. Ska man kanske ta extra medicin?



Med den cocktail du har ger jag endast rådet sök hjälp på psykakuten

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum