Offra mig

Mer
3 år 10 månader sedan #1261208 av Geta
Svar från Geta i ämnet Offra mig
Är det inte du själv som är intresserad av svart magi? Jag fick den uppfattningen från början.
Mer
3 år 10 månader sedan - 3 år 10 månader sedan #1261395 av Darcanine
Svar från Darcanine i ämnet Offra mig
Geta - Nej det är jag inte då jag tycker att sånt är dåligt, läskigt och tror det är beroendeframkallande. Vad jag vet så är svart magi när man gör illa eller tar kontakt med onda ting. Sånt vill inte jag.

Pimed - Tack så mycket ännu en gång! :)

memphis - Ja, det är väldigt skräckinjagande och rösterna höll på sedan jag började höra dem med att säga att de ska offra mig i skogen, annat läskigt, osv :(

Geta, hallucinerade du fram det kanske? Jag kan själv göra sånt ibland. Jag skrev ingenting om att jag ville ha med svart magi att göra. Hoppas det är bra med dig.
Last edit: 3 år 10 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 10 månader sedan #1261478 av Geta
Svar från Geta i ämnet Offra mig
Det var när du presenterade dig på Viska som du nämnde svart magi.
Mer
3 år 10 månader sedan - 3 år 10 månader sedan #1261627 av Darcanine
Svar från Darcanine i ämnet Offra mig
Geta, det stämmer inte och jag är ledsen att du tror det samtidigt som jag har förståelse för dig (eftersom vi lider utav samma sak), däremot skrev jag något på ett inlägg som hette "Svart magi", men absolut inte att jag ville använda sådant. Jag hoppas det bättrar sig för dig. Du kanske blandat ihop mig med någon annan? MVH/ Darcanine
Last edit: 3 år 10 månader sedan by Darcanine.
Mer
3 år 10 månader sedan #1261772 av Darcanine
Svar från Darcanine i ämnet Offra mig
Har nu varit i kontakt med psykiatrivården som tyckte det var väldigt bra att jag ville ha hjälp med min ptsd så jag kommer nog få en behandling. :)
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 10 månader sedan #1261773 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Offra mig
Det låter som positiva nyheter. (: Har du bett om en tid för möte om det med din läkare?