Att självmant sluta med medeciner utan att rådfråga läkare.

  • Nisse101
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
16 år 3 månader sedan #107661 av Nisse101
Är sedan en tid stoppad från viska.se, misstänkler någon med goda programmerings kunskaper...
Talar icke om vad jag gjort för att överhuvuytaget kunna skriva på viska!

Ang Niklas nja, att tillmäta honom fem årsåldern är nog för mycket begärt! :rolleyes:
  • Niklas.
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
16 år 3 månader sedan #107663 av Niklas.

innebandy skrev: Hej Niklas du verkar väldigt bitter och sur på allt som har med psykiatrin att göra,hur gammal är du egentligen 5 eller. du verkar väldigt omogen som person.


What's in it for me? Din korkade personfixering och åsiktsfixering?

Och är detta verkligen det bästa du tänkt så tänk igen och läs ämnestiteln - titeln heter inte "Niklas" utan det är en annan tråd.

I övrigt kan nämnas att du säkert är nöjd som cashar in fett bidrag på att vara knäpp men vi normala får inte ett öre och hanterar psykiatrin precis så värdelös som den är.
  • Niklas.
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
16 år 3 månader sedan #107664 av Niklas.

Nisse101 skrev: Är sedan en tid stoppad från viska.se, misstänkler någon med goda programmerings kunskaper...
Talar icke om vad jag gjort för att överhuvuytaget kunna skriva på viska!

Ang Niklas nja, att tillmäta honom fem årsåldern är nog för mycket begärt!


"överhuvuytaget" är kanske som en ettåring försöker stava. Gå och lägg dig eller ta datorkörkort om du vill vara med.
Mer
16 år 3 månader sedan #107670 av Geta
Niklas, med dina tekniska talanger kan du säkert
försörja dig utan några bidrag.
Men om din arbets- och sociala förmåga är nedsatt
så borde du ha sjukersättning liksom andra med
schizofreni.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
16 år 3 månader sedan #107676 av Jocke

Niklas. skrev: Sjukdomar är inte brev! Sluta använd metaforer som argument, metaforer bevisar aldrig någonting. Du är säkert en robot som helt automatiskt inte kan tänka utan neuroleptika men jag är inte det. Det är inte vilken medicin som helst vi pratar om utan neuroleptika som garanterat orsakar diabetes och annat onödigt lidande. All neuroleptika orsakar diabetes på lång sikt och måste tas bort. Att dr.Psyk vill sälja så mycket neuroleptika som möjligt är ju självklart. Är du somatiskt frisk så behövs inga mediciner. Psyken finns inte utan är påhitt från små gamla tanter slut på vetenskapliga argument.



Som ett brev på posten kan inte liknas vid en rebus och ej heller metafor.
Diabetes är födoämnesbetonat och zyprexa som du syftar på gör en hungrigare. Mediciner behövs ska du ha klart för dig grabben, tror faktiskt du är en yngling? Men social närvaro behövs utan att stoppa ner det skrivna ordet ner i halsen på ngn om man nu ska komma med ett bildlikt språk?

Vars är världen på väg?
Mer
16 år 3 månader sedan #107680 av innebandy
Tänker inte ens svara på detta ordbajseri.Jag vet mycket väl att titeln inte är Niklas. att den handlar om hurvida man ska sluta med medecin p å egen hand el ej. Jag spelar inte knäpp. och jag löser absolut inte in feta checkar p å min sjukdom. Jag emotsäger inte att sluta med medecin om man vill det . men man bör tala me en läkare först.och man ska trappa ut medecinen långsamt , alldrig tvärt.och så tycker jag vi kan sluta med personangreppen. och hålla oss till tråden. .