Hur ofta glömmer du att ta din medicin?

Mer
18 år 5 månader sedan #25763 av mang3
Jag får Risperdal Consta depotinjektion.. då glömmer man aldrig att ta medicinen. Den finns där hela tiden. Ibland när jag är riktigt trött struntar jag i nattmedicinen och försöker sova en naturlig sömn.
Mer
18 år 5 månader sedan #25783 av Admin1
Jag tror att jag aldrig glömt att ta medicinen på 14 år, men det har varit nära några gånger. Jag tar alltid medicinen vid samma tidpunkt 22.30 dvs efter det jag sett lokalnyheterna på TV. Det är bra att ha en sådan rutin.
Mer
18 år 5 månader sedan #25808 av Undrande
jag är usel på medicinerna, men det gör väl inte så mkt på psykpillren som det gör på den verkliga världens piller.

stil nocy glömmer jag eller äter upp halva asken av för jag tror jag glömt..
iadg blir det baa lagom dos, asken e snart slut..
jag har tre st jjkvar, ta en dela en o sen en, pja, den 8:e dåå..
på 20 dagar äter jag 30 lpiller, och det e enligt ordination, men, som sagt,. jag ska max ta 1,5 piller, jag växlar mellan ett halvt och 10. Ofta funkar det hlöva om det fuinkar, men efter tablett2 så är det mani.
Mer
18 år 5 månader sedan #25863 av Malachi

Undrande skrev: jag är usel på medicinerna, men det gör väl inte så mkt på psykpillren som det gör på den verkliga världens piller.

stil nocy glömmer jag eller äter upp halva asken av för jag tror jag glömt..
iadg blir det baa lagom dos, asken e snart slut..
jag har tre st jjkvar, ta en dela en o sen en, pja, den 8:e dåå..
på 20 dagar äter jag 30 lpiller, och det e enligt ordination, men, som sagt,. jag ska max ta 1,5 piller, jag växlar mellan ett halvt och 10. Ofta funkar det hlöva om det fuinkar, men efter tablett2 så är det mani.


Hihihi. Noctstavning. Alltid lika myys att se.
Mer
18 år 5 månader sedan #25865 av Nissegossen
Pillernojja! Akta dig! Du kanske steker din sko utan att veta om det.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
18 år 5 månader sedan #25868 av Malachi

Nissegossen skrev: Pillernojja! Akta dig! Du kanske steker din sko utan att veta om det.


Eller din fjärrkontroll till Tv'n!