Har du hämtat ut Aripiprazol denna månad?

Mer
8 år 6 månader sedan #774927 av koi
Jag tror jag betalade 1200 kr ung för 56 tabletter i augusti jag med. Det blev dubbelt då jag har både 10 och 15 mg.

Munsönderfallande fick jag en gång. Vill inte ha dem igen. De gick sönder när jag skulle ha ut dem så det blev halvor och pulver som skulle ner i dosetten. Helt värdelöst.
Mer
8 år 6 månader sedan #774941 av Inwatto
1537.50 kr för 56 st 5 mg Aripiprazol Krka, uthämtade 25 augusti. Försökte gå in på Apoteket.se för att se dagspris, men det gick inte. De visar eventuellt vad man själv ska betala, men jag ville veta totalpriset, suck.

Prata inte med hat i munnen!
Mer
8 år 6 månader sedan #774943 av lärjungenMatteus
En människa får alltid skörda samma slags säd som hon har sått!
Mer
8 år 6 månader sedan #775000 av idefix
Jag betalade 1537 kr för 56 tabletter Aripiprazol Krka 15 mg. Detta i slutet av augusti.
Mer
8 år 6 månader sedan #775074 av Admin1
Ni verkar ha betalt ganska mycket, men nu kommer priset att rasa, så det blir billigare nästa gång. En bra strategi, när priset är fallande är att ta ut bara 28 tabletter. På en månad kan priset hinna sjunka ganska mycket nu.

I USA har kommit en ny depåinjektion av Abilify, som kan ges var 6:e vecka. Tidigare har det varit var 4:e vecka.
Mer
8 år 4 månader sedan #790565 av Admin1
Hörde att en förpackning Aripiprazol = Abilify kostade 272 kr igår, så priset har sjunkit rejält nu.