Citat från läkare/patienter

Mer
7 år 3 månader sedan #897427 av Utomjordingen
Förut när jag på väg för att ta injektionen så mötte jag en man och en kvinna. Kvinnan sa till mannen om mig: - "Han måste vara bög om han klär sig så!".

Notera, vilket jag inte är!
Mer
7 år 3 månader sedan #897802 av Cider
Svar från Cider i ämnet Citat från läkare/patienter

Admin1 skrev: Psykiatern menar att benso i praktiken ger inte så bra effekt och efter en månad kan effekten avta och man måste höja dosen och riskerar att hamna i ett beroende.


Är jag beroende om jag måste ta benzo (5 mg sedan ett antal år)för att somna (och antipsykotika för att sedan få sova)?
Mer
7 år 3 månader sedan #897869 av Admin1
Troligen inte, eftersom du inte höjt dosen, men det kan vara svårt att sluta med benso för dig på grund av utsättningssymptom. Stesolid har inbyggd nedtrappning och kan därför vara lättare att sluta med.
Mer
7 år 3 månader sedan - 5 år 9 månader sedan #902172 av lumberjack
"Gillar du att ljuga?" frågade överläkaren när jag träffade honom för två månader sedan. Ogillade karln direkt när han hämtade mig i väntrummet. En Googling på namnet efteråt förtalte att han fått sparken från tidigare jobb och varit involverad i svensk rättspsyksskandal. Magkänslan var riktig. I vart fall är jag frisk sa han...

Ja, du får i vart fall inga tabletter för det här sa han också. Skitstövel.
Last edit: 5 år 9 månader sedan by Admin1.
Mer
7 år 3 månader sedan #902215 av memphis
gillar du att ljuga :rotfl det var en mycket ovanlig fråga. han var nog inte alls riktigt frisk. han ljög nog :rotfl
Mer
7 år 2 månader sedan #909901 av björk
[color=#800000:e4b1uc07][i:e4b1uc07][u:e4b1uc07][size=150:e4b1uc07]Med öppet visir baktalar en kokainist som tillika är märkt vid gumpen.
Med väl förspänd dekadens och förslående Darwinism.
Som ser tv;n som fundament och som tillika är nymf besatt.
Med denna promemoria idkar individen dessutom social utpressning.
Och använder utgår från en person på gott o ont,
för att strå salt i såren och dessutom strandsätta.
Med brännmärkt skinka. Och som ser funktionalismen
som ljuset i en vänster sex rörelse. Med väl tilltagen
kropp o full av understatements och som populistiskt nischar
in sig i klyschor. Med varm gråt söker hen vidare i intet.
Undergivning är hon män till lags sex anspelning o har inte gått i Terapi
innan sitt jobb utan, reflekterar förnämligt präktigt som får var chefs
snorre att stå. Upprätt. Detta kan ju inte nonchaleras utan anställ på direkten.
Med svetsad gump öppet visir gör hon intåg som kamikaze projektil.
Förbluffad att inte ha rätt i sin vänster påbrå. Och förstulen emfas.[/size:e4b1uc07]
[/u:e4b1uc07][/i:e4b1uc07][/color:e4b1uc07]