Citat från läkare/patienter

Mer
6 år 11 månader sedan #936225 av Recard2016
Jag var en dag hos min terapeut sen senare samma dag träffade ja han på systemet.
Mer
6 år 11 månader sedan #936228 av Drummer
Många säger att psykiatrins vårdpersonal vill lösa sina egna problem via sina patienters! Dom utnyttjar patienten för deras egna vidkommandes skull för att få näring av att vara bland andra som mår dåligt! Det behöver inte vara så men ofta så! Visst har dom nog starkare gener en oss men liknande problematik ofta!
Mer
6 år 11 månader sedan #936231 av Geta
Svar från Geta i ämnet Citat från läkare/patienter
Min psykoterapeut och läkare sa att man ska inte söka sig till sjukvården som
personal för att lösa sina egna bekymmer. Jag vet ett par personer, som har haft
en psykiskt sjuk mamma, som utbildat sig till psykolog.
Mer
6 år 11 månader sedan #936239 av Drummer
Min kvinnliga psykolog frågade mig för många år sedan hur det var första gången jag hade sex med en tjej! Hon var besatt av den frågan!
Mer
6 år 11 månader sedan #936498 av MsTibbs
"Asperger är bättre än cancer"
Mer
6 år 11 månader sedan #936500 av Nissegossen
När jag låg inne en gång frågade mig en personal om jag behövde hjälp med att duscha, jag min dumme flane sade nej det behövs inte, en given situation man svarar ett rakt ja, om du vill! Har träffat henne långt senare då hon bor i området om hon fortfarande vill duscha, hon sade nej. I de situationerna får man inte vara dum.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum