Citat från läkare/patienter

Mer
6 år 10 månader sedan #954575 av wasp
Svar från wasp i ämnet Citat från läkare/patienter
En äldre dam skulle skrivas ut på en fredag. Så sa hon till överläkaren: Kan jag inte få stanna över helgen, för ingen finns hemma för att öppna för mig. Överläkaren sa bara: Är ni inte gammal nog att ha egen nyckel, människa!
Mer
6 år 10 månader sedan #954577 av Geta
Svar från Geta i ämnet Citat från läkare/patienter
Har du själv hört det, wasp? Senast som jag blev utskriven från psyk fick jag ta bussen. Ingen mötte mig, när jag kom hem.
Mer
6 år 10 månader sedan #954580 av wasp
Svar från wasp i ämnet Citat från läkare/patienter
Nej! Min syrra, som var leg sjuksköterska berättade det för mig.
Mer
6 år 9 månader sedan #955438 av Fantasio
"Skulle du döda politikerna"? En fråga jag fick av en läkare efter att jag dagen innan sagt att jag blev tillsagd att stoppa på mig en kniv. Det blev väktartransport till PIVA.
Mer
6 år 9 månader sedan #956118 av Undrande

Fantasio skrev: "Skulle du döda politikerna"? En fråga jag fick av en läkare efter att jag dagen innan sagt att jag blev tillsagd att stoppa på mig en kniv. Det blev väktartransport till PIVA.

Tillsagd?
Vad svarade du? Ett bra svar kunde ju varit att du skulle slakta en tupp utanför kommunhuset och sprida en voodoförbannelse över dem.
Mer
6 år 9 månader sedan #957082 av Utomjordingen
En sa: - "Han tror att han är en utomjording för att han är schizofren!".

Det är inte det att jag tror att jag är en utomjording men jag tror att jag har ett utomjordiskt virus i min hjärna som jag fick när jag tryckte ner mina känslor så det slog över - våren 1990! Alltså, jag tror att nån slags dödsparasit vaknade till liv i min hjärna eftersom dödsparasiten trodde att jag var död. Men så blev dödsparasiten konfunderad efteråt eftersom jag lever i alla fall så jag tror dödsparasiten lever sitt eget liv i min hjärna fast jag lever och det ska dödsparasiten inte i vanliga fall göra.

Hajar Ni vad jag menar eller?