Modafinil?

Mer
5 år 2 månader sedan #1132077 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Modafinil?
Har en gång läst en bok om personal inom plotten, www.bbc.co.uk/history/ww2peopleswar/stories/98/a6864898.shtml

Att de använde Efedrin för hålla sig vakna. Så, ja, de är nog olagliga.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 2 månader sedan - 5 år 2 månader sedan #1132079 av Geta
Last edit: 5 år 2 månader sedan by Geta.
Mer
5 år 2 månader sedan #1132402 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Modafinil?
I USA fick de som blev trötta av Zyprexa Modafinil som uppiggande. Koffein är ju också uppiggande.
Mer
5 år 2 månader sedan #1132498 av Richard
Svar från Richard i ämnet Modafinil?
Jag har nu beställt en burk synefrin, 120 st 40 mg, för 99 kr. Ska kombinera med koffein. Förväntar mig inte lika bra effekt som modafinil, men det lär nog vara det bästa lagliga alternativet. Men visst, nån på Flashback jämförde synefrin+koffein med en Concerta 54 mg, så alla reagerar vi säkert olika.

Ska prova mig fram, ett plus är ju att man går ner i vikt av det också. Jag har använt DNP tidigare för det, o det är är effektivt men direkt livsfarligt. Har några sådana kvar men ska nog försöka förmå mig att kasta bort dem...

Det var nån gång i början på 2000-talet, så beställde jag 2000 kapslar med ephedra-extrakt. Rent efedrin var läkemedels- o dopingklassat då, men extraktet av ephedra, innehållandes naturligt efedrin var lagligt. 2005 klassades det också.