Aripiprazol

Mer
6 år 5 månader sedan #987681 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Aripiprazol
Hej och välkommen till viska.se! :tummenupp

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 5 månader sedan #987684 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Aripiprazol
För att sova rekommenderar jag inte att du tar insomningstabletter av benso typ utan icke vanebildande medel Såsom Qetiapin Generika av Seruqel, eller antihistamin Theralen och/eller Lergigan.

Quetiapin är väldigt potent första gången man använder den. Quetiiapin är i sig ett antipsykotika och som sagt du sover som en stock.
Benso kommer inte in i min mun! Varför? När jag stekte min sko <!-- l --><a class="postlink-local" href=" www.viska.se/phpBB3/viewtopic.php?f=2&am...ic.php?f=2&t=834 [/url]<!-- l -->

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 5 månader sedan #987692 av LILI
Svar från LILI i ämnet Aripiprazol
tack så mycket!!:)
Ja jag ska prata med min läkare. Dock har jag haft flera olika tabletter men få som hjälpt, av det jag testat fungerar imovane bäst för mig. Men kanske bra att ta upp Quetiapin som ett förslag till min läkare. Oj det med din sko låter jättejobbigt och obehagligt att vakna upp och komma till insikt om att allt var verkligt. Dock tog jag bara abilify igår och fick en sådan reaktion, så det var ingen kombo som utlöste det.
Mer
6 år 5 månader sedan #987705 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Aripiprazol
<!-- l --><a class="postlink-local" href=" www.viska.se/phpBB3/viewtopic.php?p=5119...ewtopic.php?p=511951 [/url]<!-- l -->

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 5 månader sedan #987950 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Aripiprazol
Du kan ju fråga läkaren om du kan börja med en halv tablett de 3 första dagarna och sedan höja till en tablett. Men det kan också vara psykiskt och att du är rädd för biverkningar. Uppemot hälften av biverkningarna kan vara psykiska.
Mer
6 år 5 månader sedan #988153 av LILI
Svar från LILI i ämnet Aripiprazol
Ja kanske.. Det kändes bara så himla fysiskt och som att något var riktigt fel i kroppen. Min läkare sa att jag absolut inte fick läsa på alls om medicinen eller biverkningar, men det gjorde jag såklart... dumt kanske. En halv kanske skulle vara bättre att börja med.