Allt om Nozinan

Mer
5 år 1 vecka sedan #1146816 av koi
Svar från koi i ämnet Allt om Nozinan
Jag fick 125 mg. Jag somnade inte. Ögonen rullade okontrollerat åt olika håll.

Det var ingen långvarig behandling. En vecka. Sen sket jag i den. Sov inte iallafall. Helt onödigt.
Mer
5 år 1 vecka sedan - 5 år 1 vecka sedan #1146824 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Allt om Nozinan
Hej! Kul att se dig! välkommen tillbaka Hur många år sedan är det du varit borta?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 1 vecka sedan by Admin1.
Mer
5 år 1 vecka sedan #1146828 av wasp
Svar från wasp i ämnet Allt om Nozinan
Hört från en fd psykolog i Bollnäs: Trilafonarna var snurriga, men Nozinanarna var bäst - täppta i näsan svamliga, trötta och spyfärdiga!
Mer
5 år 1 vecka sedan #1146847 av koi
Svar från koi i ämnet Allt om Nozinan

Nissegossen skrev:
Hej! Kul att se dig! välkommen tillbaka Hur många år sedan är det du varit borta?


Hej. Tack. Ett eller Två år kanske? Jag har ingen koll.
Mer
5 år 1 vecka sedan - 5 år 1 vecka sedan #1146910 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Allt om Nozinan
Om Nozinan säger jag kategoriskt skit medicin.
Vill aldrig mer ta den

Fick lågt blodtryck på den, för säkerhets skull sitt på sängen från liggande, har varit med om att jag ställt mig upp, men strax efter signat ned på golvet av den. Sluddrat och inte kunnat göra mig hörd och få hjälp.Tungan vägrade formulera orden

Om det nu är att ta fasta på, så en ung pojke, 12 år vårdades på vuxen psyk om honom sades det att på om det var 1000mg eller 2000 mg nozinan det gjorde han bara lugnare. sista jag såg honom var han helt gul i hyn, gulsot

Där har jag inga snälla saker att säga om de ansvariga!

Ytterligare verkan satt kvar tills kvällen för ny medicin dagen efter. F....

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 1 vecka sedan by Nissegossen.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 11 månader sedan #1151575 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Allt om Nozinan
Jag upplever Nozinan som stark, kraftfull. Jag går inte ut o vandrar om nätterna längre. Jag tror jag har två tabletter om dan, är det mycket?