Allt om Nozinan

Mer
5 år 1 månad sedan - 5 år 1 månad sedan #1138475 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Allt om Nozinan
Räcker det att skriva skitmedicin, den medicinen har jag agg till. Låg på stormen på 21b eget rum, blev kissnödig gick upp ut korridoren säckar ihop på golvet, blodtrycksfall, har svårt att ta mig upp, kunde bara sluddra jag kunde inte göra mig förstådd en vårdare kommer en patient en tjej hon säger men hjälp han då. Han säger nej. Jag blev så förbannad att hade jag inte varit så drogad på nozinan hade jag sänkt honom enda tillfället som inlagd jag hade slagit skiten ur honom, jag ville bara komma till toa. Tog mig upp på egen hand tog mig till toa och kissade tillbaka till rummet lade mig och somnade

Dagen efter svårt att vara vaken tröttheten höll i sig hela dan på kvällen när det var dags att sova igen då släppte verkan på tabletten hangovern släppte då, akta dig för den skiten

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 1 månad sedan by Nissegossen.
Mer
5 år 1 månad sedan - 5 år 1 månad sedan #1138514 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Allt om Nozinan
Det verkar som om ni fått enorma mängder Nozinan. Själv har jag den vid behov och tycker den är jättebra, särskilt mot fyllångest. Jag brukar ta 25 mg, ibland upp till 50 mg, vilket fungerar hur bra som helst. All ångest är som bortblåst, visserligen blir jag väldigt trött men det är iaf bättre än den förbannade ångesten.

25 eller 50 mg räknas som en väldigt hög dos. Annars skrivs bara 5 mg ut.

Nozinan har en längre verkningstid men är långsam innan den tar skruv. Benzo är ju betydligt snabbare men har kort verkningstid. Har även Sobril vilket jag tar ibland, men jag föredrar faktiskt Nozinan. Den är dessutom väldigt bra som sömnmedicin.
Last edit: 5 år 1 månad sedan by Admin1.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
5 år 1 månad sedan #1138530 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Allt om Nozinan
Har ni fått medicinen främst för sömnen, eller är det mot oro/ångest?
Mer
5 år 1 månad sedan #1138534 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Allt om Nozinan
Jag har den mot ångest men ibland som sömnmedicin. Den är utmärkt för båda.
Mer
5 år 1 månad sedan #1138542 av wasp
Svar från wasp i ämnet Allt om Nozinan
Nej! Blääh för Nozinan! Yrsel, kväljningar, kräkkänslor, men sover bra på 25mg gör man.
Mer
5 år 1 månad sedan #1138552 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Allt om Nozinan
"Enorma mängder" jag hade 100mg

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum