Allt om Nozinan

Mer
4 år 3 månader sedan #1219199 av Clean
Svar från Clean i ämnet Allt om Nozinan
Dåligt minne sorry kolla in på drugs.com och ladda ned appen som man kan se hur olika mediciner interagerar. Den är jättebra! Baserad på FDA!
Mer
4 år 3 månader sedan #1219217 av wasp
Svar från wasp i ämnet Allt om Nozinan
Haft Nozinan på dagen också. Gick som i en dimma, med kräkkänslor. Huga, en sån tid!
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 3 månader sedan #1220783 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Allt om Nozinan
Jag funderar på att ta Nozinan efter ett uppehåll på säkert ett par veckor. Men då får jag ta den tidig kväll, för den slår hårt. Blir nog svårt att dela en sådan tablett, de är ju stenhårda. På PIVA sov jag inte trots medicinering och då fick jag Stilnoct. Den måste jag googla på. Är den lik benso?
Mer
4 år 3 månader sedan #1220791 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet Allt om Nozinan
Jag har Nozinan 50mg, plus Stilnoct och Theralen vid behov. Sällan. Gillar Nozinan, inga biverkningar och hjälper mot kvällsångesten!
Mer
4 år 3 månader sedan #1220803 av IngeF
Svar från IngeF i ämnet Allt om Nozinan
Nozinan er en av de eldste preparatene. Jeg liker den også, men får veldig drømmeaktivitet av den, er tung utover dagen og blir veldig tørr i munnen.

Har ikke sovet på to døgn, men er ikke trøtt i det hele tatt. Fikk Vival i dag. Har tatt 4 mg, men merker ingen trøtthet. Det er ikke et godt tegn.
Mer
4 år 3 månader sedan #1220804 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Allt om Nozinan

Fantasio skrev: Jag funderar på att ta Nozinan efter ett uppehåll på säkert ett par veckor. Men då får jag ta den tidig kväll, för den slår hårt. Blir nog svårt att dela en sådan tablett, de är ju stenhårda. På PIVA sov jag inte trots medicinering och då fick jag Stilnoct. Den måste jag googla på. Är den lik benso?


Stilnoct är ungefär samma sak som Imovane. D v s skitmediciner. Sov då aldrig på dem. Imovane gav mig en riktig snedtändning en gång. Upplevde hur jag var utanför kroppen utan känsel. Så jag gick ut på balkongen mitti vintern bara för att känna kylan mot huden. Det fungerade och jag gick in i mig själv igen.

Vad jag vet har dessa en viss likhet med benzo men är inte alls så kraftfulla. Rohypnol var grejer det. Jag fick det utskrivet under flera år, läkaren misstänkte aldrig att jag använde dem att trippa på.