Vi med Zypadhera

  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 7 månader sedan #1279959 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Vi med Zypadhera
Jag slapp vara ensam efter injektionen, det var två snubbar jag känner lite sedan tidigare där. Den ena gick efter halva tiden. Inte populärt hos hon som "såg efter" oss, men vad skulle hon göra? Jag var kvar i nästan tre timmar. Vi gick en promenad runt Motala ström för att fördriva lite tid. Jag fick två mackor och flera muggar kaffe.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 7 månader sedan #1283806 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Vi med Zypadhera
Det har blivit knas med mina injektionstider. Gruppen jag var med i träffas de torsdagar jag inte är där. Fast sist var vi tre personer. Urtråkigt att sitta och glo i tre timmar, men jag går ned på gården och röker några ggr.
Mer
3 år 7 månader sedan #1283997 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Vi med Zypadhera
Ta med dig något att läsa när du går dit nästa gång t.ex en tidning.
Mer
3 år 7 månader sedan #1284023 av memphis
Svar från memphis i ämnet Vi med Zypadhera
Om du hade en smartphone Fantasio kunde du surfa medans du väntar.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 7 månader sedan - 3 år 7 månader sedan #1284251 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Vi med Zypadhera
En telefon med Internet hade varit något, det. Jag och en kvinna som jobbar där och som jag känt länge tig en promenad till Motala ström. Vi såg änder. En lite kortare promenad. Jag fick två smörgåsar och två koppar kaffe. Jag ska få byta injektionstillfälle, så att jag kan vara med i gruppen. Vet inte varför det blev så här.

Vissa får sprutan en gång i månaden. Tänker på de två som var med i gruppen förrförra veckan. Frågade o fick till svar att varannan vecka var vanligast. Är jag dubbelt så sjuk som dem?
Last edit: 3 år 7 månader sedan by Admin1.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 6 månader sedan #1294321 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Vi med Zypadhera
Jag är beordrad att vara på mottagningen kl elva imorgon. Inte kan jag väl få sprutan två veckor i rad? Tanken är i alla fall att jag ska få min injektion samma dag som de andra. Ska passa på att hämta ut extra Stesolid också.