Vi med Zypadhera

Mer
3 år 6 månader sedan #1294354 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Vi med Zypadhera
Fråga sjuksköterskan om det eller ring och fråga.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 6 månader sedan #1294464 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Vi med Zypadhera
Jag skulle ha fått sprutan idag, två veckor i rad. Jag får ta den ensam nästa torsdag och med gruppen torsdagen efter den.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 5 månader sedan #1296084 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Vi med Zypadhera
Tanken är att jag ska ta sprutan två veckor i rad, då är jag synkade med övriga patienter. Förutom två som får Zypadhera en gång i månaden, tror de dyker upp imorgon. Så långtråkigt att gå i korridorerna på mottagningen, det känns som man är inlagd.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 5 månader sedan #1296274 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Vi med Zypadhera
Det bidde ingen spruta. Sjuksköterskan sa att jag var där den 22:e, vilket är två veckor sedan. Jag ska få nästa injektion den 12:e tillsammans med övriga. Tror det blev fel, att jag skulle ta sprutan i alla fall.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 5 månader sedan #1297489 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Vi med Zypadhera
Min kp ringde imorse och sa att jag skulle ta sprutan klockan halv tio på onsdag morgon. Den tidigarelades eftersom jag ringde akutenheten och beklagade mig inatt. Jag måste sluta ringa akutenheten. Men jag mådde dåligt, det är 19 dagar sedan jag fick injektionen.
Mer
3 år 5 månader sedan #1297528 av memphis
Svar från memphis i ämnet Vi med Zypadhera
Jag tar också sprutan imorgon. Det märkliga är att det gjorde alltid så ont när hon gjorde det, men nu har hon slutat och det var en annan person som gav injektionen. Och det gjorde inte alls ont! Nålen gick in i armen som om armen var smör. Kändes knappt. Får mig att undra om den första gjorde mig illa med vilje. Fick ju ont i armen i en halv vecka efteråt. Men nu med den nya sköterskan- inget ont alls.