Vi med Zypadhera

Mer
4 år 5 månader sedan #1202384 av memphis
Svar från memphis i ämnet Vi med Zypadhera
Det är så komplicerat allting. Det står olika läkare på varje förpackning. Men nu har jag beställt alla mediciner utom levaxin från psykiatrin via mina vårdkontakter. Jag har tur som hade en gammal telefon med bank-id i så jag kunde göra det.
Mer
4 år 5 månader sedan #1202760 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Vi med Zypadhera
Du kan nog också beställa Apodos via Mina vårdkontakter. Skriv att du har svårt att hålla reda på medicinerna och behöver Apodos.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 5 månader sedan #1202787 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Vi med Zypadhera
Jag hämtade ut min Zypadhera-spruta idag. Sen var jag till mottagningen för medicinhämtning. Skulle ha Oxascand och Olanzapin till och med söndag kväll. Två Oxascand och en Olanzapin om dagen. Jag fick två av båda sorterna. Dubbel dos Olanzapin. Tur man har koll.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 5 månader sedan #1203569 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Vi med Zypadhera
Jag var påverkad av något jag hörde i mitt huvud. Det finns tre korridorer sammanlänkade, de går som ett kantigt u. En man frågade från sitt kontor om jag var rastlös. Jag är känd för att stå och gå mycket. Det här är jättepinsamt, men för andra gången i rad grät jag. Jag vet vad personalen tänker: där är länets största schizofreniker. Han som inget biter på". De andra i "sprutgruppen" verkar normala. Nästan i alla fall.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 5 månader sedan - 4 år 5 månader sedan #1207173 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Vi med Zypadhera
De noterar allt på mottagningen. Sköterskan sa att hon skulle sticka mig i höger skinka. De två gångerna innan har det blivit vänster. Vi fick "wraps", hoprullat, tunt bröd med pålägg i. Tyvärr plastmuggar, det gjorde ont att hålla i den när det var varmt kaffe i.
Last edit: 4 år 5 månader sedan by Fantasio.
Mer
4 år 5 månader sedan #1207180 av Geta
Svar från Geta i ämnet Vi med Zypadhera
De flesta har gått över till pappmuggar idag. Plastmuggar finns kanske kvar i förråden.