Melatonin?

Mer
4 år 3 månader sedan #1218740 av Cider
Svar från Cider i ämnet Melatonin?
Har trappat ner från 110-120 mg jag hade som mest, nu har jag 5 mg. Länge hade jag troligen 25, 50 el 75 mg till natten.
Mer
4 år 3 månader sedan #1218749 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Melatonin?

Cider skrev: Har trappat ner från 110-120 mg jag hade som mest, nu har jag 5 mg. Länge hade jag troligen 25, 50 el 75 mg till natten.


Jag skyr nozinan. Har haft sjukhusburken med 1000 st 100mg Nozinan hemma, tar dem aldrig mer de får aldrig mig till att ta den genom munnen. jag hade vid samma tillfälle mogadon också det sjukhusburken på 1000st

Mogadon upptäckte jag att de var sköna att flumma på och i och med det fattade jag att jag lätt kunde bli beroende på dem och tog därför inte fler efter upptäckten då om jag inte lagt av, kanske jag inte heller levt i dag.
Bägge burkarna åkte ut, på vilket sett kommer jag inte ihåg hur jag gjorde

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 3 månader sedan #1218761 av Cider
Svar från Cider i ämnet Melatonin?
Nozinan plus benzo var de enda medicinerna som jag kunnat sova lite på. Fick pröva vanliga sömnmediciner dessförinnan och annat jag skulle däcka av men som inte fungerade. Så i princip har jag inte haft något val om jag inte ville må sämre.
Mer
4 år 3 månader sedan - 4 år 3 månader sedan #1218780 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Melatonin?

Cider skrev: Nozinan plus benzo var de enda medicinerna som jag kunnat sova lite på. Fick pröva vanliga sömnmediciner dessförinnan och annat jag skulle däcka av men som inte fungerade. Så i princip har jag inte haft något val om jag inte ville må sämre.

Prövat Quetiapine? Jag har den, för att jag slipper vakna insomnings ögonblicket, då jag annars vaknar pga min PTSD, den både somnar jag och första gången deckade jag nästan innan jag hann till sängen efter först en kaffe i köket tog mig till toa höll på att somna där för jag ville kissa först jag gör som barn och kvinnor, sitter ned och kissar sedan gick jag till sängen slocknade före huvudet kom på kudden, sedan vaknade jag för att gå och kissa. Med det sov jag i 10 timmar.

Så jag rekommenderar att vara ombytt klädd för att sova inför intaget av medicinen, då på dosen 50 mg, vilket alltid är start dosen Så har du prövat den?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 3 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 3 månader sedan #1218793 av Cider
Svar från Cider i ämnet Melatonin?
Ja seroquel/quetiapine var en av många jag prövade innan.
Mer
4 år 3 månader sedan #1218799 av Recard2016
Svar från Recard2016 i ämnet Melatonin?