Antipsykotiska läkemedel skadar ofta mer än gör nytta

Mer
3 år 11 månader sedan - 3 år 11 månader sedan #1255902 av Vatten

wasp skrev: Tror nog inte antipsykotiska läkemedel skadar så mycket. Utan neuroleptika skull jag dött 25 - 26 år gammal!

Om du gipsar ett helt ben så försvagar du benet som blir stärkt av att få mostånd.
Gipsar du ett brutet ben så försvagar du också större delen av benet, men får en chans till att läka benbrottet. Så alla försvagande medel har sin metodik att vinna styrka. Men man bör kunna inse och tala om alla mångfaldens effekter som gipset har


Bältros är ingen blomma, även om det krävs herpes för att få den att blomma. Helt säkert!
Last edit: 3 år 11 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 11 månader sedan - 3 år 11 månader sedan #1255994 av Nissegossen
Har en herpes simplex på skinkan, jag har fått den genom personal när de skall göra injektionen, samt en riktig grisig nål till någon som sköterskan hade i ett skåp där medicinen fanns på den tiden förde jag inte vidare vad jag såg polikliniskt inte bra att tala om det då man kan få det man se i förlängningen tja , jag ville inte själv få den själv i ett senare skede sjukvårdspersonal är mycket kollegiala

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 11 månader sedan by Nissegossen.
Mer
3 år 11 månader sedan #1255995 av mormor1
Jag är skitförbannad på psykiatrin och ändå får jag medicin. Jag undrar hur jag skulle vara utan. Frågan är varför dom ska ha med mig och göra överhuvudtaget.