Bästa medicin för sova hela natten?

Mer
3 år 7 månader sedan - 3 år 7 månader sedan #1279675 av memphis
Nä det är inte vad de sagt iaf. De sade att de har ändrat policy. Iofs är det bara den fruktansvärda sjuksköterskan jag pratat med om saken.

Jo sen träffade jag en AT läkare också som sa: ser att du har oxascand här vid behov. Jag tar bort den eftersom du överanvänt den. Då hade jag förbrukat 2 små förpackningar under samma ÅR. Tror att jag kan prata med nån annan om det, men jag har inte haft stark ångest på väldigt länge nu. Har 3 st oxascand kvar till nödfall
Last edit: 3 år 7 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 7 månader sedan #1279682 av Cosmos

Nissegossen skrev: Låt bli alla benzo jag lever på det fortfarande vilket många i min ålder med benzo inte gör. Imovane är benzo


Imovane, zopiklon - är ingen benzo. Dess kemiska struktur är annorlunda. Fast effekten påminner om benzo men saknar en ruskänsla, bara trötthet.

Jag fick Imovane efter det att jag hade gått på Rohypnol i flera år så jag vet skillnaden. Riktig benzo är muskelrelaxerande, Imovane och Stilnoct verkar inte på det sättet.

Jag hade en riktigt ruskig erfarenhet med Imovane en gång. Upplevde att jag lämnade kroppen och var bara en substans. Gick då ut på balkongen, det var vinter så kylan bet sig in i kroppen och jag återvände in. Så aldrig mer Imovane!

Numer har jag ingen sömnmedicin. Det skulle jag behöva men jag har tillräckligt med medicin.
Mer
3 år 7 månader sedan #1279683 av Geta
En gång för många år sedan var det en stafettläkare som skrev ut endast 10 tabletter imovane.
Mer
3 år 7 månader sedan #1279685 av memphis
Jag fick hallucinationer av imovane en gång. Det var som ett mönster som flöt i luften och jag kunde inte sluta titta på det.
Mer
3 år 7 månader sedan #1279687 av Vittrad

memphis skrev: Nä det är inte vad de sagt iaf. De sade att de har ändrat policy. Iofs är det bara den fruktansvärda sjuksköterskan jag pratat med om saken.


Så otroligt ignorant av en sjuksköterska att rekommendera att vara vaken i flera dygn till en person som har psykossjukdom. :? Jag förstår att du blev förbannad.
Mer
3 år 7 månader sedan #1279688 av memphis
Ja visst var det! Förstår inte hur hon tänkte där. Men sen fick jag prata med en manlig sjuksköterska i stället och han bad om ursäkt å mottagningens vägar.