Bästa medicin för sova hela natten?

Mer
3 år 8 månader sedan #1279690 av krokus
Även jag har fått hallucinationer av Imovane. Det var apor som satt i taket och kastade flygande mattor mot mig, som sedan löstes upp i pixlar. Helknäppt. Jag låg vaken länge den natten.

Till Zoidar: om du vill undvika Quetiapin så är det väl Imovane, Propavan eller Stilnoct som finns.
Mer
3 år 8 månader sedan #1279694 av Zoidar
Är inte imovane insomningsmedicin? Ser det till så man sover utan vakna?

Anchored in Christ ✟

Mer
3 år 8 månader sedan #1279696 av memphis
Imovane gör så att man somnar in, men vill man ha nåt mot uppvaknanden brukar de bli propavan.
Mer
3 år 8 månader sedan #1279743 av wasp

krokus skrev: Även jag har fått hallucinationer av Imovane. Det var apor som satt i taket och kastade flygande mattor mot mig, som sedan löstes upp i pixlar. Helknäppt. Jag låg vaken länge den natten.

Till Zoidar: om du vill undvika Quetiapin så är det väl Imovane, Propavan eller Stilnoct som finns.


Theralen och Lergigan också??
Mer
3 år 8 månader sedan #1279756 av krokus
Zoidar,
Mjo, både Imovane och Stilnoct är insomningsmediciner. Därför läggs Propavan till ibland. Om du enbart tar Propavan finns risk att du inte somnar pga myrkrypningar från helvetet.

Wasp,
Lergigan är väl en antihistamin som ett fåtal blir trötta av. För vissa hjälper Lergigan och Theralen vid ångest. Vettefan om jag skulle vilja klassa dem som sova-hela-natten-piller eftersom man ska ha tur om de hjälper ens lite.
Mer
3 år 8 månader sedan - 3 år 8 månader sedan #1279810 av Zoidar
Har testat propavan, men funkade dåligt på mig. Minns inte nu varför.

Hur som, tog Imovane inatt och vaknade ändå några gånger, somnade om snabbt iaf. Kanske ändå testa "vakendräparen" seroquel? Behöver inte mer än 12,5mg för att sova som en zombie.


Anchored in Christ ✟

Last edit: 3 år 8 månader sedan by Admin1.