Apodos

Mer
3 år 6 månader sedan #1289671 av Geta
Svar från Geta i ämnet Apodos
Tycker att det är mysigt att sitta och titta på kunderna på apoteket.
Mer
3 år 6 månader sedan #1289675 av Vittrad
Svar från Vittrad i ämnet Apodos
Har inte heller haft apodos.
Mer
3 år 6 månader sedan - 3 år 6 månader sedan #1289678 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Apodos
Förr innan avregleringen jag kom dit fullt med folk, jag tog alltid med mig en Metro kom i god tid före lunch, kände de bakom disken så fort jag kom in såg de mig en gjorde ett ärende åt höger sträcker över rullen, tidning och rulle bytte plats, hej, vi syns!

Fermt Expedierat

Strax före avregleringen skaffa bägge bakom disken nya jobb, på hennes sista dag blev jag mottagen vid disken fick min rulle lade kvar Metron en kund sade, du glömde tidningen. Nej, den är MIN sade hon bakom disken, ett minne för livet

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 6 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 6 månader sedan #1289826 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Apodos
Har aldrig haft Apodos. Man kan fråga på apoteket, vilken tid de har minst receptkunder och gå dit. Vissa apotek har direkt utlämning av Apodos, då det går snabbt för att slippa köa. Föreslå det på ditt apotek.
Mer
3 år 6 månader sedan #1289856 av Lejonhjärta
Svar från Lejonhjärta i ämnet Apodos
Mina bostöd hämtar ut mina rullar på 7 eleven..
Mer
3 år 6 månader sedan #1289889 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Apodos
Blev paff kommer att få en tid till läkare idag, hon kommer inte med. Besvikelse på det. Det blir de vanliga samt ny tid, de kommer senare idag, men stressar inte och handlar innan, får hoppas att den mjölk jag har kvar inte är för gammal till kaffe eller te, det är valfritt. Har både Te vatten och kaffe färdigt när de kommer är redo det är dukat te och te kula plockar jag snabbt fram innan de kommer vatten i bryggaren vattenkokaren med vatten, bägge står med kontakter i väggen bara lägga i kaffe i bryggtratten, sätta på knapparna och vänta, tända ljusen på bordet bränna ett par lagerblad och vänta, vara vänlig och välkomnande. Så ordnar sig denna dag.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum