Apodos

  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
3 år 7 månader sedan #1289925 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Apodos
Jag har bara typ medelhöga doser, så därför kan dem anförtro mig hela påsen för 14 dagars bruk. Jag är inte suicidal, men har antidepp. Men som sagt har inga benzo i rullarna.

Vars är världen på väg?
Mer
3 år 7 månader sedan #1290089 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Apodos

Nissegossen skrev: Blev paff kommer att få en tid till läkare idag, hon kommer inte med. Besvikelse på det. Det blir de vanliga samt ny tid, de kommer senare idag, men stressar inte och handlar innan, får hoppas att den mjölk jag har kvar inte är för gammal till kaffe eller te, det är valfritt. Har både Te vatten och kaffe färdigt när de kommer är redo det är dukat te och te kula plockar jag snabbt fram innan de kommer vatten i bryggaren vattenkokaren med vatten, bägge står med kontakter i väggen bara lägga i kaffe i bryggtratten, sätta på knapparna och vänta, tända ljusen på bordet bränna ett par lagerblad och vänta, vara vänlig och välkomnande. Så ordnar sig denna dag.

Jag tror du vill bjuda på fika för att förneka att du behöver hjälp och att de kommer bara för att fika hos dig. Men de kommer till dig för att du inte klarar av att ta hand om dig själv. Du måste inse detta. Dessutom vill de inte fika för det ingår inte i deras arbetsuppgift. De har ett fikarum själva i en speciell lokal.
Mer
3 år 7 månader sedan #1290094 av Geta
Svar från Geta i ämnet Apodos
Personalen behöver få slappna av från patienterna, när de fikar.
Mer
3 år 7 månader sedan #1290100 av krokus
Svar från krokus i ämnet Apodos
Har inte heller apodos. Det var en stafettläkare som föreslog det för en herrans massa år sedan, men jag är glad att jag sa att det inte behövdes. Verkar bökigt med apodos!
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
3 år 7 månader sedan #1290106 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Apodos
Nä! Det är smidigt med apodos, tyckte det var besvärligt med dosetter och det kallas något annat nuförtiden!

Vars är världen på väg?
Mer
3 år 7 månader sedan #1290114 av Geta
Svar från Geta i ämnet Apodos
Tycker att dosett går hur bra som helst.