Apodos

Mer
3 år 6 månader sedan - 3 år 6 månader sedan #1289652 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Apodos
Jag får det sedan rätt nyligen, kostade mig en psykos att få apodos var tvingad att ta påsens innehåll och inga tillägg som jag var van vid innan. Historien är lång och lite invecklad men tror det ändå framgått på viska sedan tidigare. Har nu ett läkarbesök i morgon då får vi klara ut hur vi skall göra i förlängningen som det är nu är jag inte nöjd och vill inte återgå helt hur det var. Vet man vad man förlorat och kan göra det fungerande vill man inte återgå dit där inget fungerar det förstår de flesta. Jag är ganska normalt skapt och nu protesterar jag mot detta och vill föra ett resonemang där jag och PAL (Patient Ansvarig Läkare) kan komma överens.

Annars fan rymmer jag!..

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 6 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 6 månader sedan #1289658 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Apodos
Det borde vara lag på att läkare ska lyssna på sina patienter. Men jag har oxå dåliga erfarenheter.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
3 år 6 månader sedan #1289660 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Apodos
Har ju bara fem minuters promenad till apoteket, och visst ibland får man vänta, jag brukar vara där på lunchtid fredagar, men man har ju fram till måndagen att hämta ut påsen, och de flesta av biträdena om dem kallas så? Är ju trevliga.

Vars är världen på väg?
Mer
3 år 6 månader sedan - 3 år 6 månader sedan #1289667 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Apodos
Jag får rullen var 14de dag samtidigt med injektionen i morgon, samt kan inte tänka mig annat, även om det inte är uttalat då jag i veckan tog fasteprover för årliga hälsokontrollen. Det att läkaren följer med. Nervkontroll....

Jocke skrev: Har ju bara fem minuters promenad till apoteket, och visst ibland får man vänta, jag brukar vara där på lunchtid fredagar, men man har ju fram till måndagen att hämta ut påsen, och de flesta av biträdena om dem kallas så? Är ju trevliga.

Alla ni, tänk på att, för att undvika kö, var inte där vid lunch lönlöst, nej, var där då de öppnar på morgonen kl 09.00 när de öppnar kan nästan lova splendid isolation med hon, han bakom disken.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 6 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 6 månader sedan #1289668 av memphis
Svar från memphis i ämnet Apodos
Det är mysigt när apotekaren håller på med recepten. Ren ASMR!
Mer
3 år 6 månader sedan #1289670 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Apodos
Jag har apodos. Funkar bra.