Nya forumet efter 2 veckor?

Mer
6 år 1 månad sedan #1038762 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Nya forumet efter 2 veckor?
Jocke, du måste ställa in Visa verktygsfältet:
Klicka på menyknappen och välj Anpassa.
Klicka på rullgardinsmenyn Visa/Dölj verktygsfältVerktygsfält längst ned på skärmen och välj de objekt du vill visa.
Klicka på den gröna knappen Avsluta anpassning
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
6 år 1 månad sedan #1038780 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Nya forumet efter 2 veckor?
Den gröna knappen hittar jag inte! Hittade anpassa, man måste dra verktygsfältet till en spillmeny osv, men dina instruktioner passar inte mitt system.

Vars är världen på väg?
Mer
6 år 1 månad sedan #1038781 av Utomjordingen
Tycker att nya forumet är bättre! :klappa
Mer
6 år 1 månad sedan #1038784 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Nya forumet efter 2 veckor?
Knappen är blå och heter Klar.
Klicka på verktygsfältet längst ner.
Välj Menyfältet.
Sedan klicka på Klar.
Mer
6 år 1 månad sedan #1038788 av Nissegossen

Inwatto skrev: Det funkar! :tummenupp

Lite smådetaljer: Snabbsvarslådan är för stor i förhållande till ramen den är inom. Skriver man långa meningar, så scrollar meddelandetexten i sidled, vilket är lite störande.

Ett önskemål från mig, men det är nog svårt att fixa: Visa inte snabbsvarslådan förrän man är på sista sidan av en tråd. Då blir det tydligare att tråden fortsätter.

Hemknappen saknas (av mig). Måste scrolla upp till toppen för att kunna trycka Hem. Ingen stor sak...

Är mycket nöjd med att sidan blivit snabbare. :bravo:


Ett tips till dig Inwatto är att du fäster viska.se på om det nu är bokmärkes fältet ovanför där du har viska.se sedan är det bara att gå dit och klicka, då är det ju hemsidan

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 1 månad sedan #1038997 av notwoodstock
Jag hittade lite konstigheter som quot& här och där i gamla inlägg. T.ex när jag hade citationstecken i ett ämne.

Och sökfunktionen är lite rolig. Har hittat två olika. Eller tre, om man bara söker i ett underforum.

Jag tror att du Admin1, kan sätta dig och försöka hitta något gammalt inlägg. Och kolla hur bra det fungerar.

Men jag tycker också det nya forumet känns bättre!