Nya forumet efter 2 veckor?

Mer
6 år 1 månad sedan #1040009 av Nissegossen

krokus skrev: Alla mina PM är borta. Känns mycket trist.

Sedan står det även att mitt registreringsdatum var augusti 2011 eller nåt. Det stämmer inte. Jag blev medlem 4/12-09.


Samma här, där låg adresser telefon nummer och mycket annat, skall jag behöva ha en USB-sticka och spara allt där?

Trodde det följde med när Admin lade in nytt forum, otroligt besviken

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 1 månad sedan #1040010 av Geta
Svar från Geta i ämnet Nya forumet efter 2 veckor?
Går det inte lika bra att skriva i en vanlig anteckningsbok dessa uppgifter?
Mer
6 år 1 månad sedan #1040053 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Nya forumet efter 2 veckor?
Tyvärr försvann alla PM vid bytet, men alla 660 000 postningar är kvar. Det är väl den stora nackdelen med bytet. Jag tycker att man ändå förr eller senare måste kasta PM, så det är ingen nackdel. Jag har korrigerat krokus registreringsdatum. Välkommen tillbaka!
Mer
6 år 1 månad sedan #1040160 av Nissegossen

Geta skrev: Går det inte lika bra att skriva i en vanlig anteckningsbok dessa uppgifter?


Då har du aldrig sett min handstil av idag. Pga att medicinen ger Parkinson så fungerar inte min finmotorik, skickar jag brev någonstans ber jag dem i affären att skriva namn och adress, bara för att det inte blir bra om jag skriver själv. Det är horribelt, men de på banken godkänner min handstil. Det går alltså inte att utläsa vad jag skriver. Datorn är underbar med backsteg och delet. Ett himmelrike när jag fann att datorn var det ultimata medlet för att det var ett sätt för mig att dölja det handikappet

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 1 månad sedan #1040259 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Nya forumet efter 2 veckor?
:tummenupp

Anchored in Christ ✟

Mer
6 år 1 månad sedan #1040260 av Geta
Svar från Geta i ämnet Nya forumet efter 2 veckor?
Det finns väl suddgummin om man skriver med blyerts.