Nya forumet efter 2 veckor?

Mer
6 år 1 månad sedan #1039003 av Geta
Svar från Geta i ämnet Nya forumet efter 2 veckor?
När jag skickar hänt i veckan saknas listen med symboler. Kan inte använda Fet-skrift. B närmare bestämt.
Mer
6 år 1 månad sedan - 6 år 1 månad sedan #1039013 av Inwatto
Svar från Inwatto i ämnet Nya forumet efter 2 veckor?

Nissegossen skrev: Ett tips till dig Inwatto är att du fäster viska.se på om det nu är bokmärkes fältet ovanför där du har viska.se sedan är det bara att gå dit och klicka, då är det ju hemsidan

Tack för idéen Nissegossen. Ska se om det går att göra något sådant i Edge.

Prata inte med hat i munnen!
Last edit: 6 år 1 månad sedan by Inwatto.
Mer
6 år 1 månad sedan #1039066 av Nissegossen
Edge? Har tagit annat varje gång Edge är användbar på win 10, kör företrädesvis Mozilla Firefox eftersom jag kör Linux, Linux mint är mycket likt Windows på datorn. Google Chrome kan jag använda, men på 32 bit dator har Google gått ifrån, de uppdaterar inte någon dator som använder ett 32 bit system. Alltså inte heller Microsoft system

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 1 månad sedan #1039069 av Nissegossen

Inwatto skrev:

Nissegossen skrev: Ett tips till dig Inwatto är att du fäster viska.se på om det nu är bokmärkes fältet ovanför där du har viska.se sedan är det bara att gå dit och klicka, då är det ju hemsidan

Tack för idéen Nissegossen. Ska se om det går att göra något sådant i Edge.


Det är enkelt att göra på en Microsoft dator med annat än Edge. Du kan utan vidare även köra Mozilla Firefefox på en Windows dator

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 1 månad sedan #1039114 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Nya forumet efter 2 veckor?
notwoodstock,
En del quot&: (230 st) har jag nyss rensat bort.
Det går att söka med Google också. Sök så här:
Zyprexa site:viska.se
Mer
6 år 1 månad sedan #1039155 av Nissegossen
Försökte med Nissegossens inre resa hamnade här
www.google.se/search?q=nissegossens+inre...ITw&biw=1024&bih=579

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum