Viska!

Mer
5 år 9 månader sedan #1075323 av Geta
Svar från Geta i ämnet Viska!
Manshatet måste bero på besvikelse på män i ens närhet. Jag som är uppvuxen på landsbygden har en annan bild. Där var också kvinnor tvungna att vara starka.
Mer
5 år 9 månader sedan #1075324 av krokus
Svar från krokus i ämnet Viska!
Geta,
Vadå "blev kallad osmart"? Kvinnohat är ett utbrett fenomen, eller missade du Me too helt och hållet? Du läser tidningar dagligen, du kan inte ha missat me too och mäns våld mot kvinnor! Geta, du som är kvinna själv, varför förminskar du på detta vis? Kvinnor dör pga mäns våld! Och ja, jag är medveten om att det finns galna kvinnor som typ tar en sax och "chop chop" på män, men hur vanligt är det?!

Nej, usch, nu blir jag upprörd. Att Ready inte förstår hur illa det är, beror på att han är rädd om sitt privegelium att få objektifiera kvinnor.

Godnatt på er! Zzzzzzz

Ps. Gudrun Schyman gick på rave förut, henne kanske man inte bör ta allt för seriöst.
Mer
5 år 9 månader sedan #1075326 av Ready
Svar från Ready i ämnet Viska!
Krokus,

Vad menar du med att objektifiera kvinnor?
Mer
5 år 9 månader sedan #1075327 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Viska!

Ready skrev: Nisse,

Det jag skrev var inte riktat mot någon speciell person, men du tog det så. *censur*


Det samma det börjar bli tjatigt
Jag får nedkalla Guds rika välsignelser må komma över ditt huvud

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 9 månader sedan #1075328 av Ready
Svar från Ready i ämnet Viska!
Nisse,

Gubbslem passar dig, bättre än mig. Du är inte sexton vårar och har aldrig varit det.
Mer
5 år 9 månader sedan - 5 år 9 månader sedan #1075330 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Viska!
Bli satans advokat

Du är inte sexton vårar och har aldrig varit det.

OK! då har jag det tillgodo, vad sägs om att jag ännu inte fyllt 16?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 9 månader sedan by Nissegossen.